SpencerReid Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvem av dem er Points? :!: Husker jo nesten ikke hvordan bildet av han var Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Er det faktisk Points? Awesome Haha. Endret 4. desember 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Han som synger først, i dressen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Haha, herlig Points Endret 4. desember 2009 av Raste Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Må si de kjører mer seriøs russetid bortpå det pene østland enn eg er vant med fra det indre vestland Må si de er flinke til å "spille" gay, comes naturally? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skjer med spoilen Raste. Nå skjønner de jo at det løgn og fanteri. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Skjer med spoilen Raste. Nå skjønner de jo at det løgn og fanteri. Spoilen? Endret 4. desember 2009 av Raste Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du skrev han på dassen, jeg han i dressen. Men fuck it, det var en god spøk og folk beit på. I had a laugh og da var det verdt det Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kunne jo ligne etter det ene bildet jeg har sett. Haaha. Nice. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Haha, det som skurra var jo at jeg ikke fant noen som ligna på det bildet Points la ut. Men leita som en gal Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du skrev han på dassen, jeg han i dressen. Men fuck it, det var en god spøk og folk beit på. I had a laugh og da var det verdt det Utrolig artig at folk bet på ja Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Det får stå ut dagen, Jotun: *Vips var godgutten borte igjen* Endret 5. desember 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er samme eller svært likt som kjøkkenet vårt, så Ikea er nærliggende ja. Usannsynlig blid du var på det bildet Stalker nervene tilfredsstilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tror vi også har det samme. Populær modell. Når får vi se deg, Jotun? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Når får vi se deg, Jotun? Du må lese i profilen min... Edit: Her er det, tar det bort om en time. Edit2: Nå er det for seint. Skjer ikke igjen. Endret 4. desember 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Igjen har jeg gått glipp av alle bildene! Kun Wisbatov som viser sitt skjønne åsyn her, ser ut mors beste barn Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Meg og to tyske skrepper: Endret 5. desember 2009 av String-Emil Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Sting, servitrisa til høyere.. Ikke akkurat baywatch kvalitet. Hu til venstre derimot, var det mer dreis i. Jeg regner med du har noen eventyr å fortelle fra fra tyskland-turen din? Dro til Tyskland for å leve ut Sting-Emil fantasiene dine? Jotun: Replay! Endret 5. desember 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nå skal ikke du være så fin på det Ingen er forøvrig servitriser. Bildet er tatt på oktoberfesten, damene går kledd slik der. Jeg er svak for damer i Dirndl, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå