banansplitt™ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Og etter å ha tatt bilder av endel skuleelevar det siste året Kanskje fordi jeg har en syk form for humor og tenker muligens litt koffert innimellom, så hørtes det der rimelig sykt ut. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Det spørs heilt korleis du tolkar det. Eg ser helst at du tolkar det på mest muleg uskuldig vis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Tror ikke du trenger bekymre deg, for "alle" har bilder av deg. Ble visst et bilde av meg også, før en velfortjent frisørtime i sist uke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Er det "bygda" vi ser i bakgrunnen, Tom? Så ut som det var litt vel mange hus der. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Målet med bildet var å skremme Alastor fra å utøve makt på meg i fremtiden. Dersom han ikke er tilstrekkelig skræmt, må det kanskje bli litt bilder av bicepsen ja. Sameboe: Fjern quoten med bildet mitt er du snill, jeg skal fjerne det etterpå. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Stor er egentlig den bicepsen? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Åja, det var en god idé, Plague. Fjerner bildet jeg legger ut nå etter 10 minutter, så bruk tiden godt! Her har jeg da banka dritten ut av en 10-15 stk. Fikk et par kutt her og der selv, men ikke noe alvorlig, dere skulle sett de andre! *bilde fjernet* Fikk du det ikke med deg sier jeg bare synd for deg! Better luck next time! Endret 2. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Målet med bildet var å skremme Alastor fra å utøve makt på meg i fremtiden. Dersom han ikke er tilstrekkelig skræmt, må det kanskje bli litt bilder av bicepsen ja. Sameboe: Fjern quoten med bildet mitt er du snill, jeg skal fjerne det etterpå. Du er fjernet. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 SFO-barna du har vore stygg med? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Haha, nei, men morsomt at du nevner det. Ble lagt i bakken av 10 kidz i dag. Forsåvidt en morsom "lek" i starten, eneste problemet er at noen av kidza blir så gira og eier ikke grenser så noen begynte å slå rimelig hardt og prøvde å dra av meg buksa. Sa at nå var det nok og om noen i det hele tatt prøvde seg kunne de bare begynne å spasere til helvete opp til rektor (brukte noen andre ord). Før i tiden var det å bli sendt til rektor noe man ikke kunne forestille seg i sine verste mareritt engang. Nå om dagen har hver elev vært hos rektor sikkert 15 ganger hver. Trusselen om tur opp til rektor er ikke det den en gang var. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Har du sett bilder av Mount Everest Arch? Hehe, neida. Har bare gamle og ræva mobil bilder på pcen, så poster ikke. Points: Og du kaller meg "farlig" ? Nå vet jeg den virkelige bakgrunnen for bildet, men vi kan godt være enig om at du banket opp et par LFC's utad. Er med på den. Sålangt trådens hunkylicious. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Russebildene til Points er legendariske...fyren må ha vært konstant rusa etter hva bildene viser. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Everest høres meget bra ut. Var nok eit stykke unna det i mine glansdagar, no er eg nesten litt for lett. Points: Var pissredd rektor på barneskulen, men på ungdomsskulen så hadde vi en i klassa som var oppom en gang om dagen. Dei satt til slutt og såg landskampar og klassikarar frå 50, 60 og 70-tallet. Skulle egentlig vore meir med rektor trur eg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Axel er kul, har litt lyst til å møte deg og Plagueis også for så vidt Enjoy your fifteen minutes of me: *Bilde fjernet* Send PM hvis du ikke klarer å dy deg. Bildet er ikke helt up to date, men det får holde for nå. Jeg er ikke mye til kroppsbyggeren eller hva Endret 2. desember 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Svarte heite. Stalker genet mitt gjorde ett hopp nå etter å ha innsett at eg har gått glipp av mye SeOgHør stoff for fremtiden her :S Endret 3. desember 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Er det "bygda" vi ser i bakgrunnen, Tom? Så ut som det var litt vel mange hus der.Langt ifra. Skolen er plassert litt borte fra sentrum. *Bilde fjernet*. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Samme som TomHel. Goddamn Hyrlen, det bildet. Må passe på når jeg er uenig med deg her på forumet fra nå av. Ta det med ro TC, det er noen år siden Plague er jo den helt klart søteste hittil, sjarmtrollet selv. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Den søteste er nok poeng, er jeg redd. ingentvil om saken. Removed. Points og kompisene hans. Ser ut som noe Hyrlen kunne voldtatt i fylla. Endret 4. desember 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Fikk aldri sett bildene Veldig dårlig gjort å holde på med slike ting sånn tidlig på natta før hardcore medlemmene kommer på nett. Endret 4. desember 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Den søteste er nok poeng, er jeg redd. ingentvil om saken. Points og kompisene hans. Ser ut som noe Hyrlen kunne voldtatt i fylla. Hva i helvete xD Endret 4. desember 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå