Latias Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Han ligner veldig på han geeken i Criminal minds. And not in a good way. Haha, faen meg sant. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Var det planlagt, eller var det et uhell? Siden de er gift og greier, tipper jeg det var planlagt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer så mye, Jotun. Sats på å produser en United-spiller, en god en som ingen klager over. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) En spiller ja. Håper igrunn han/hun begynner med slike gode sporter, som skiskyting eller orientering. DET hadde gjort gubben stolt Men skulle sovet godt om natten med en spiller på united i familien også. Ellers var det godt over gjennomsnittet planlagt ja. Så må nok ta turen på xxl og snope litt Points Spm er nok mer om diskusjon.no er en utdøende fritidsaktivitet for meg. Så nå kan noen og enhver slippe jubelen løs i påvente av bedre tider! Endret 14. desember 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 En spiller ja. Håper igrunn han/hun begynner med slike gode sporter, som skiskyting eller orientering. DET hadde gjort gubben stolt Men skulle sovet godt om natten med en spiller på united i familien også. Ellers var det godt over gjennomsnittet planlagt ja. Så må nok ta turen på xxl og snope litt Points Spm er nok mer om diskusjon.no er en utdøende fritidsaktivitet for meg. Så nå kan noen og enhver slippe jubelen løs i påvente av bedre tider! Nå nei du. Bare hold deg her. Snart er jeg syvende far i huset om denne utviklingen fortsetter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Hehe. Det ville vært tøft for deg tror eg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Hvordan i all verden vet du at jeg så drakta på XXL? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Hvordan i all verden vet du at jeg så drakta på XXL? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Han ligner veldig på han geeken i Criminal minds. And not in a good way. Haha, faen meg sant. Hva er det han heter igjen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Han ligner veldig på han geeken i Criminal minds. And not in a good way. Haha, faen meg sant. Hva er det han heter igjen? Hehe, Spencer Reid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå