Zemeckis Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Kjøpte meg Wii black limited ed. for noen dager siden og har lasted ned følgende snes spill. Super Mario World, Donky Kong country og super castlevania 7. Men de to sist nevnte spillene vil ikke visses på en skikkelig måtte. Bildet blir helt rart og når jeg beveger karakteren i spillene blir de svart og resten likedan og pekeren i menyen på wii er der også. Samtidig at spillet pauser av seg selv, slik som det blir når man trykker på home knappen. Er det noe galt med wii`en min? Super mario world er som det skal men det pauser av seg selv som sagt. Har en Sony 40" LCD, brooklyn komponent kabel og prøvd å sett forskjellige innstillinger på wii`n som 4:3, 16:9,ED/HDtv(480i), 576i osv. Se vedlagt bilde. Endret 30. november 2009 av Zemeckis Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Prøv komposittkabel, det skal nok fikse problemet. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Sendte mail til nintendo support, var visst et problem på enkelte snes spill og problemet ble løst enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå