-=Petter=- Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei Som overskrifta sier. Når jeg for eks. surfer så forsvinner fokuset på vinduet. Da må jeg trykke inni vinduet igjen. Noen andre som har merket dette? Hva kan gjøres? Petter Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har du noe annet gående som tar fokus? Sjekk om det blinker på oppgavelinjen. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Fokus forsvinner selv om det bare er ett vindu oppe. Alt av oppdateringer er lagt inn. Fra WinUpToDate Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bare et skudd i blinde her. Har du Logitec Setpoint installert? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Ikke peiling på hva det er. Så det tror jeg ikke. Det jeg har som kjører hele tiden er AntiVir, Daemontools og AnyDVD. Og et brenneprog... Eller standard ting som Flash etc. Petter Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Logitec Setpoint er kontrollprogrammet / driver for Logitec mus. Hvis man har Logitec mus så pleier man å installere dette programmet for å kunne bruke alle funksjonene. Har det selv, ingen problemer i Win7. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg bare kom på et tilfelle for en tid tilbake på XP hvor Setpoint var kilden til at fokuset på vinduet forsvant. Om det skjer bare du surfer kan det være en eller annen addon eller verktøylinje. Deaktiver/fjern disse. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Har ikke lagt inn noen addon eller noe. Så derfor jeg ikke skjønne dette... Petter Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Katmouse gjør at vinduet under musen alltid scroller. Et musthave! http://ehiti.de/katmouse/ Lenke til kommentar
kehax Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg hadde samme problemet for en uke siden. Utrolig irriterende ettersom fullskjerm når du ser video detter ut. Av en eller annen merkelig grunn forsvant problemet hos meg etter at jeg tok en full system scan med AVG antivirus. Det merkelige var at virussøket viste "no threats found" etter søket. I mitt tilfelle virket det som om virussøket "løste" opp i filene på en eller annen merkelig måte. En annen løsning kan være en reinnstallasjon av OSet.. som jeg heldigvis slapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå