Gå til innhold

Noe håp og få tak i MW2 Xbox den 15.Desember?

1i1i1i1i1

Anbefalte innlegg

Hei!

Det har seg sånn at jeg ønsker meg en MW2 Xbox. Så har det seg sånn at min far ikke får lønningen før 15. Hva tror folket? Vil Lefdal eller Elkjøp ha denne inne? Eller har de tatt inn MANGE eksemplarer?

Tingen til at jeg spørr er at jeg har sykt lyst på denne og har lyst til og sikre meg en sånn før jul.. :)

Har 1.Spørsmål til.

Vet noen hvor lenge Elkjøp eller Lefdal holder av et produkt vis vi ligger den av en liten stund?

Takker for svar :D

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10 dager? Har man ikke krav på 14 da?

Man har ikke krav på å få faktura i det hele tatt, så det er goodwill fra butikken rett og slett. :)

Greit nok at man ikke har krav på faktura, men jeg mener at om man får faktura så har man krav på 14 dager. Men er mulig de går rundt systemet med "betalingsutsettelse" eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Tror ikke det blir særlig problem. Sist jeg var på lefdal var det haugevis av MW2 pakker. Tror ikke de selger særlig bra i forhold til ps3 her.

Ok.

Så du tror jeg har en sjanse på og få den vis jeg går direkte og kjøper pakken den 15.? Begge Lefdalene i bergen har pakken på lager. og 4 Elkjøp butikker har pakken på lager. Så vil ikke tro de blir utsolgt så for. Vell? :roll:

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar
Nei de blir garantert ikke utsolgt. Med mindre butikkene går tomme for PS3 kanskje.

Og selv om de blir så kan du vel bare kjøpe elite pakka og MW2 ved siden av.

Nei. Jeg kjøper denne pakken fordi jeg (Trenger 250 Gb). + At disignet på MW2 pakken ser mye tøffere ut :D

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...