Cheshire Cat Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Men hva er planen? Går du for nailing av søstra/resten av slekta? Ja, selvfølgelig:) Må nesten forskyne meg av hele kaka når jeg først har smakt en liten del av den.. Flink gutt ^^ Husk nå bare kondom, hadde vært litt ille å smelt dem på tjukka, alle sammen xD Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hadde blitt et salig virvar i slekstreet ihvertfall.. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vel, du får vel være fantastisk hyggelig mot begge to nå da, siden hun sier alt til søstera :!: Hvis hun går og forteller søstera hvor hyggelig du er, men glemmer å si at dere har vært sammen så er det jo en bonus. Så får du nevne det selv noen uker etter du blir sammen med drømmedama. Ærlighet varer lengst, fordi det er lettest å huske. Ellers så får du bare vente .. og vente .. og ikke gjøre feilen en gang til i mellomtiden. En gang kan jo være en feiltagelse, to ganger.. tja. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) lzm. Gammel er du? Wow, du er ikke Sherlock Holmes, akkurat. Det står jo i profilen min. Ta hintet. Edit: Hvis en ser under så har noen ikke tatt hintet. Mental alder fail. Endret 5. desember 2009 av Professional Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du er fremdeles ikke Sherlock. Jeg skriver også lzm, og alle jeg skriver det til forstår useriøsiteten bak det. Lenke til kommentar
Halfpipe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 This is the story of my life! Hvor jeg er søster nr 2. I mitt tilfelle endte ikke situasjonen like bra som hos TS. Klarer ikke å være glad for deg, søster nr 2 skulle gitt deg et realt spark i skrittet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Og så selvfølgelig gått. Like greit å finne ut at han er desp på hvilken som helst mus da, enn etter dere er i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå