Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har akkurat ligget med søsteren til ei jente jeg er forelsket i..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@TheMartine:

Det er vel ikke kvantiteten, men heller kvaliteten det går på? Samme gjelder for tråden i seg selv...

Kvantitet eller kvalitet på sexpartnere, mener du?

Tja, det er samme for meg hvem og hvor mange mennesker folk ligger med, egentlig. Hver sin lyst, lzm. Noen klarer jo aldri slå seg til ro, mens andre stifter familie etter første date.

Lenke til kommentar
Syns synd på trådstarter jeg. Trist hvis du egentlig kanskje hadde en sjans på dama :hm:

Ja, det er jo synd på folk som ikke eier impulskontroll eller vett til å forutse konsekvensene av valgene de tar.

Må være flott å være verdensmester Martine! Sikkert aldri driti på draget du vettu.. Latterlig!

Lenke til kommentar
Gjest Tenk-Trykk-Tal!
Syns synd på trådstarter jeg. Trist hvis du egentlig kanskje hadde en sjans på dama :hm:

Ja, det er jo synd på folk som ikke eier impulskontroll eller vett til å forutse konsekvensene av valgene de tar.

Må være flott å være verdensmester Martine! Sikkert aldri driti på draget du vettu.. Latterlig!

Alle har da driti på draget, men å ligge med storesøsteren til hun du er forelsket i er jo i en klasse for seg selv.

Lenke til kommentar

Alle har da driti på draget, men å ligge med storesøsteren til hun du er forelsket i er jo i en klasse for seg selv.

Pfft.. Bagatell.. Shit happens! Kjenner at Martines holdning som moralens vokter begynner å bli temmelig annoying, but I guess thats just me..

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Nei, det er ganske slitsomt, faktisk. Å hele tiden bekymre seg for andre og ta hensyn til hvordan mine handlinger berøre mine medmennesker, det er en tung oppgave, altså. Men det er jo fint du ser på det som en positiv ting, så blir det lettere for deg å bli motivert til å gjøre det samme.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Nei, jeg kan være enig i at jeg virker ung, men jeg er faktisk ferdig med ungdomsskolen til våren, så noen baby er jeg ikke akkurat lenger.

Håper da virkelig at du er ferdig med ungdomsskolen ved en alder av 23-24? Regner med du mente universitet, høyskole, eller prøvde på en dårlig spøk.

Lenke til kommentar
Må jo spørre, for du virker ikke så gammel.

Nei, jeg kan være enig i at jeg virker ung, men jeg er faktisk ferdig med ungdomsskolen til våren, så noen baby er jeg ikke akkurat lenger.

Ok, nå er jeg forvirra. Det står i profilen at du er født i -85, og du er ferdig med ungdomsskolen til våren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...