8qk5xlv3 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Mulighet nummer 3: ha sex i fylla med lillesøster! Den faller nok under mulighet nummer 1 er jeg redd. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Eg føreslår at trådstartar tek seg ein god gammal runk og gløymer heile denne familien. Men uansett kreds til deg for at du tok opp situasjonen med søs-2. Eg hadde aldri turt det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 @TheMartine: Det er vel ikke kvantiteten, men heller kvaliteten det går på? Samme gjelder for tråden i seg selv... Kvantitet eller kvalitet på sexpartnere, mener du? Tja, det er samme for meg hvem og hvor mange mennesker folk ligger med, egentlig. Hver sin lyst, lzm. Noen klarer jo aldri slå seg til ro, mens andre stifter familie etter første date. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Syns synd på trådstarter jeg. Trist hvis du egentlig kanskje hadde en sjans på dama Ja, det er jo synd på folk som ikke eier impulskontroll eller vett til å forutse konsekvensene av valgene de tar. Må være flott å være verdensmester Martine! Sikkert aldri driti på draget du vettu.. Latterlig! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 lzm. Gammel er du? Lenke til kommentar
Gjest Tenk-Trykk-Tal! Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Syns synd på trådstarter jeg. Trist hvis du egentlig kanskje hadde en sjans på dama Ja, det er jo synd på folk som ikke eier impulskontroll eller vett til å forutse konsekvensene av valgene de tar. Må være flott å være verdensmester Martine! Sikkert aldri driti på draget du vettu.. Latterlig! Alle har da driti på draget, men å ligge med storesøsteren til hun du er forelsket i er jo i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Syns synd på trådstarter jeg. Trist hvis du egentlig kanskje hadde en sjans på dama Ja, det er jo synd på folk som ikke eier impulskontroll eller vett til å forutse konsekvensene av valgene de tar. Må være flott å være verdensmester Martine! Sikkert aldri driti på draget du vettu.. Latterlig! Alle har da driti på draget, men å ligge med storesøsteren til hun du er forelsket i er jo i en klasse for seg selv. Pfft.. Bagatell.. Shit happens! Kjenner at Martines holdning som moralens vokter begynner å bli temmelig annoying, but I guess thats just me.. Endret 3. desember 2009 av nerval Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha! Hu va 22 og du 18? Noooo way. Minner meg om en episode av One Tree Hill, faktisk.. Kanskje TS er veldig good looking/har stor penis og hun på 22 er rammeskeiv Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Han har nevnt at det var grøftefyll i bildet, så tipper det er grunnen til at det funka. Tipper også at TS er en knakende kjekk kar Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha! Hu va 22 og du 18? Noooo way. Minner meg om en episode av One Tree Hill, faktisk.. Kanskje TS er veldig good looking/har stor penis og hun på 22 er rammeskeiv Hah! Ja, det må jo være noe sånt. Ølbriller. Gutter på 18 er jo kids. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Må være flott å være verdensmester Martine! Sikkert aldri driti på draget du vettu.. Latterlig! Nei, det er ganske slitsomt, faktisk. Å hele tiden bekymre seg for andre og ta hensyn til hvordan mine handlinger berøre mine medmennesker, det er en tung oppgave, altså. Men det er jo fint du ser på det som en positiv ting, så blir det lettere for deg å bli motivert til å gjøre det samme. Lykke til. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 lzm. Gammel er du? Wow, du er ikke Sherlock Holmes, akkurat. Det står jo i profilen min. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 lzm. Gammel er du? Wow, du er ikke Sherlock Holmes, akkurat. Det står jo i profilen min. Må jo spørre, for du virker ikke så gammel. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Må jo spørre, for du virker ikke så gammel. Nei, jeg kan være enig i at jeg virker ung, men jeg er faktisk ferdig med ungdomsskolen til våren, så noen baby er jeg ikke akkurat lenger. Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nei, jeg kan være enig i at jeg virker ung, men jeg er faktisk ferdig med ungdomsskolen til våren, så noen baby er jeg ikke akkurat lenger. Håper da virkelig at du er ferdig med ungdomsskolen ved en alder av 23-24? Regner med du mente universitet, høyskole, eller prøvde på en dårlig spøk. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Må jo spørre, for du virker ikke så gammel. Nei, jeg kan være enig i at jeg virker ung, men jeg er faktisk ferdig med ungdomsskolen til våren, så noen baby er jeg ikke akkurat lenger. Ok, nå er jeg forvirra. Det står i profilen at du er født i -85, og du er ferdig med ungdomsskolen til våren? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Dere er søte, da. Jeg svarer med tåkeprat fordi jeg ikke skjønner poenget med å bruke denne tråden til å diskutere min alder. Jeg har da PM-innboks jeg, som alle andre her ^^ Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Gidd å hakk på Martine. Hu har kommet med masse gode innspill på denne tråden Og brukte noe av det til å fikse opp i dette helvete! Takk Martine Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Men hva er planen? Går du for nailing av søstra/resten av slekta? Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Men hva er planen? Går du for nailing av søstra/resten av slekta? Ja, selvfølgelig:) Må nesten forskyne meg av hele kaka når jeg først har smakt en liten del av den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå