Mrfail Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Det er ikke sikkert hun vet noe som helst. Men for dine egne sjangser vil jeg tro det beste er å legge alle kortene på bordet. Jeg ville tatt den samtalen på fritiden og ikke på skolen. Lett å reagere litt voldsomt og dramatisk når du har flere personer rundt deg som kan kaste bensin på bålet. Kanskje ta samtalen på tomannshånd et annet sted? Tar det selvfølgelig på tomannshånd. Folk vil jo tro jeg er syk i hode (Noe dere sikkert tror/syns/mener jeg er). Dere er de heldige som får vite alt .. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Gå bort og snakk til henne om noe helt nøytralt. Virker hun kald og uvanlig vet hun det. Da forteller du henne det. Hvis ikke la være for nå. At du har gjort noe sosialt tilbakestående er helt opplagt, men om det er moralsk forkastelig er jeg ikke sikker på. Spørsmålet er om du og søster 2 (hun du er forelsket i) har noe på gang fra før eller om dere bare er venner. Er det sistnevnte så står du fritt til å gjøre hva du vil med hvem uten at hun har noe å si. Da har du også sjans til å bortforklare. Det er dog tvilsomt at søster 2 klarer å leve med tanket på at du har nailet søsteren. Good luck dawg! Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Gå bort og snakk til henne om noe helt nøytralt. Virker hun kald og uvanlig vet hun det. Da forteller du henne det. Hvis ikke la være for nå. At du har gjort noe sosialt tilbakestående er helt opplagt, men om det er moralsk forkastelig er jeg ikke sikker på. Spørsmålet er om du og søster 2 (hun du er forelsket i) har noe på gang fra før eller om dere bare er venner. Er det sistnevnte så står du fritt til å gjøre hva du vil med hvem uten at hun har noe å si. Da har du også sjans til å bortforklare. Det er dog tvilsomt at søster 2 klarer å leve med tanket på at du har nailet søsteren. Good luck dawg! Det jeg er usikker på. Men tror jeg velger å være nøytral for så å fortelle sannheten hvis jeg merker noe på a.. Hva skal jeg si i så fall?:o Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hva du skal si for være ditt problem! glad det ikke er meg. jeg har nok tankebekymringer allerede Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Liten oppdatering: Sitter på skolen nå. Vi har ikke pratet sammen hittil, noe som er unormalt. Prøvde å smile til hu i sta, men fikk kun et "halvt" dårlig smil tilbake Tenkte å prate med henne etterpå.. Du fikk "kun" et halv dårlig smil tilbake... så rart ....... Endret 30. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det jeg er usikker på. Men tror jeg velger å være nøytral for så å fortelle sannheten hvis jeg merker noe på a.. Hva skal jeg si i så fall?:o Har ingen aning. Bortforklaringer er ikke mitt spesialfelt :!: Det beste er som regel å legge seg flat. Ikke skyld på alkoholen og ikke skyld på søsteren. Si at du angrer fordi det kan ødelegge vennskapet i mellom dere to og prøv å frame det slik at det bare var sex, ikke noe annet. Men det er litt av en kattepine du har satt deg i, tiger. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Det jeg er usikker på. Men tror jeg velger å være nøytral for så å fortelle sannheten hvis jeg merker noe på a.. Hva skal jeg si i så fall?:o Har ingen aning. Bortforklaringer er ikke mitt spesialfelt :!: Det er ikke mitt spesielfelt heller. Mitt spesialfelt er vel at jeg alltid roter noe skikkelig til ... Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nå har du rota det til skikkelig, og alt er din egen feil. Finnes ingen unnskyldning for det. Det beste er som regel å legge seg flat. Ikke skyld på alkoholen og ikke skyld på søsteren. Si at du angrer fordi det kan ødelegge vennskapet i mellom dere to og prøv å frame det slik at det bare var sex, ikke noe annet. Men det er litt av en kattepine du har satt deg i, tiger. Kanskje denne hadde gått, om du hadde virket som om du virkelig angret, hvis det hadde vært VENNINNA! Søstre er nei, nei, fy, fy! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 denne tråden må jeg følge med på lykke til Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hahaha Genialt Det du ikke har tenkt over Mr.Fail er at mest sannsynlig har de to søstrene hatt avtalt spill. Søster 1 og Søster 2 har diskutert seg i mellom. For å sjekke om du bare er typen person som er ute etter sex, har søster 1 tatt på seg jobben som lurebait for søster 2. På denne måten har de alså funnet ut at du bare er ute etter sex og sjangsen for at du får noe slags forhold eller sex med søster 2 er dermed utelukket. De har nok allerede snakket sammen om det som skjedde Jenter er utspekulerte Mr.Fail, du falt rett i fellen Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hahaha Genialt Det du ikke har tenkt over Mr.Fail er at mest sannsynlig har de to søstrene hatt avtalt spill. Søster 1 og Søster 2 har diskutert seg i mellom. For å sjekke om du bare er typen person som er ute etter sex, har søster 1 tatt på seg jobben som lurebait for søster 2. På denne måten har de alså funnet ut at du bare er ute etter sex og sjangsen for at du får noe slags forhold eller sex med søster 2 er dermed utelukket. De har nok allerede snakket sammen om det som skjedde Jenter er utspekulerte Mr.Fail, du falt rett i fellen Da de er 17-åringer, vil jeg tro de er litt for unge for slikt spill. I den alderen er sex noe spesielt for veldig mange, noe som har en tendens til å gå over etterhvert. Jeg holder fortsatt fast på mine råd... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 tror det er best å bare si det med en gang. Det kommer fra en dag uansett, og jo lengre du venter jo værre blir det. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 og er dere egentlig sammen? er vel ikke noe veldig stort problem hvis dere ikke er... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da de er 17-åringer, vil jeg tro de er litt for unge for slikt spill. I den alderen er sex noe spesielt for veldig mange, noe som har en tendens til å gå over etterhvert. Jeg holder fortsatt fast på mine råd... Det skal jeg skrive under på de ikke er Nikken alså for unge til slikt spill Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da de er 17-åringer, vil jeg tro de er litt for unge for slikt spill. I den alderen er sex noe spesielt for veldig mange, noe som har en tendens til å gå over etterhvert. Jeg holder fortsatt fast på mine råd... Det skal jeg skrive under på de ikke er Nikken alså for unge til slikt spill sant det du sier.. men hvorfor i helvete fullførte hun hele akten? hadde hun testa han, så hadde hun heller sagt ifra før han dyppa laksen Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Da de er 17-åringer, vil jeg tro de er litt for unge for slikt spill. I den alderen er sex noe spesielt for veldig mange, noe som har en tendens til å gå over etterhvert. Jeg holder fortsatt fast på mine råd... Det skal jeg skrive under på de ikke er Nikken alså for unge til slikt spill sant det du sier.. men hvorfor i helvete fullførte hun hele akten? hadde hun testa han, så hadde hun heller sagt ifra før han dyppa laksen Jeg tviler på at hu testa meg. Hu var veldig full hu og.. Så er hu litt slut så vidt jeg veit.. Det er ingen som har en tidmaskin sånn at jeg kan gå tilbake i tid? Lenke til kommentar
Noraa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ouch ... den er kjip. Jeg hadde ikke taklet det der hvis jeg var jenta du var forelsket i. Men kommer hvert fall ikke noe godt ut av å holde det skjult. Kommer uten tvil frem i lyset før eller siden uansett. Lykke til Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Som noen andre nevner lengre opp i posten; er dere sammen? Hvis dere ikke er det så er det vel ikke like stress. Du kan bare sette henne på "vent" en liten periode og håpe hun aldri finner ut hva som skjedde mellom deg og søstra Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Som noen andre nevner lengre opp i posten; er dere sammen? Hvis dere ikke er det så er det vel ikke like stress. Du kan bare sette henne på "vent" en liten periode og håpe hun aldri finner ut hva som skjedde mellom deg og søstra vi er ikke sammen. Og hu vet at det har skjedd, virker det som, i forhold til hvordan hu oppførte seg på skolen i dag. Skulle egentlig prøve å få snakka på 2mannshånd, men fikk aldri muligheten. Kjørte henne faktisk hjem i dag og, men da fikk vi ikke snakka pga at det var flere i bilen. Vil ikke akkurat ta opp det med andre tilstede hvis du skjønner Endret 30. november 2009 av Mrfail Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hmm, vel.. Er du flink til å synge? Syng en løøøvsang for hun! Eller fortell hun sannheten når dere er alene, og medgi at du er en drittsekk for hva du har gjort og at du angrer noe ekstremt. Det hender at jenter faller for dådyrøyne og valpefjes. Det er heller ikke umoralsk, så lenge du mener det, og det virker det jo som at du gjør. Hold oss oppdaterte da. Blir nesten spent på hvordan dette vil utarte seg videre, jeg! *Make some popcorn*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå