Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har akkurat ligget med søsteren til ei jente jeg er forelsket i..

Anbefalte innlegg

Først av alt: Man må bare elske og beundre den moralen og etikken til Martine. Ganske likt syn som meg, faktisk.

MrFail (fengende nick btw): Siden folk allerede har påpekt hvor dumt det var av deg å ligge med søsteren til hun du liker, så skal ikke jeg nevne dette noe videre, da det uansett er fort sent, og gjort er gjort. Men det behøver ikke å bety at løpet er kjørt for det. Hvis søster 2 er forelsket i deg, kan det være at hun aksepterer det du har gjort (da det virker som at dere har god kontakt allerede). Mest sannsynlig går det nok kanskje skeis, men man skal aldri si aldri.

Du holder deg til familien da ihvertfall. Det skal du ha. :)

Haha.

Det er sykt å tenke på hva jeg egentlig har gjort. Og det irriterer meg grenseløst.... Fylleangst fra nå av. Håper på det beste fremover. Får vente å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jeg usikker på om det er, men kan faktisk hende. Fikk høre at søster 1 (hu jeg lå med) syntes jeg var kjekk og sjarmerende og sånt no (men det betyr vel ikke nødvendigvis at hu liker meg). Også er det hu jeg er forelska i som jeg også er usikker på (som jeg har skrivd på tidligere innlegg). Det her er litt for innvikla for meg ass xp

Der ligger svaret! ;) om søster nr 1 mente at du var kjekk og sjarmerende eventuelt likte deg på den måten ( hun måtte jo like deg siden hun hadde sex med deg!) jeg vet at man kan gjøre dumme ting i fylla og at fylla har skylda for at man kan ha sex med hvem som helst men selv i fylla burde det være en slags tiltrekning til den personen du ligger sammen med.. Jeg tviler sterkt at søster nr 2 liker deg på den måten.. Du får bare vite svarene om du legger alt på bordet uansett. Snakk med hun du er forelsket i se hva hun føler ang alt det her. Jeg lurer på en ting hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Først av alt: Man må bare elske og beundre den moralen og etikken til Martine. Ganske likt syn som meg, faktisk.

Viel danke. Kanskje det er håp for verden likevel. :wee:

Haha.

Det er sykt å tenke på hva jeg egentlig har gjort. Og det irriterer meg grenseløst.... Fylleangst fra nå av. Håper på det beste fremover. Får vente å se hva som skjer.

Så bra at du sliter litt på grunn av dette. Da kan det jo faktisk hende du ikke gjør samme feilen en gang til. Du må nok bare ta dette som en (smertefull og tåpelig) erfaring, og vite at du er langt fra den første som tråkker i den salaten.

Nå som feilen allerede er gjort, er spørsmålet hvordan du takler det i ettertid. Du kan være en feig liten lort og sno deg unna alt ansvar, eller du kan være ærlig og ta de konsekvensene som kommer. Jeg vil råde deg til å gjøre det siste, både for din egen, og søster 1 og 2s skyld.

Lenke til kommentar
Klarte å la meg forføre av søstra, så nå går sikkert alt til *******.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg og hu jeg er forelska i er veldig gode venner og sånt, og det er jævla kjipt om dette herper alt. Min avfære med søstra skjedde selvfølgelig i fylla. De to sier alt til hverandre. Så sannsynligvis finner min forelskelse det ut.... :) Hva skal jeg gjøre? :cry:

Nice!!!

Gratulerer med at du ble forført da.

Lenke til kommentar

Det å stå fram akkurat nå, er det dummeste han gjør. Det kan godt hende dette går into the oblivion - ellers er det mye vanskeligere å ro seg ut av, når han selv gjør det til en big deal. Om han ikke nevner det, og om/når det blir nevnt, oppfører seg helt nonchalant - så er oddsen større for at han klarer å ro seg unna ;)

Lenke til kommentar
Alkohol var inne i bilde da.. En god del for mye.

Verdens dårligste unnskyldning. Grattis! :new_woot:

Det er enklere å etablere et forhold etter nailing, enn å etablere nailing etter forhold.

Tja, for min del hadde jeg vel strengt tatt ikke godt etter en gutt som kun var etter sex i utgangspunktet, så nailing hadde ikke akkurat vært det beste utgangspunkt. Men men, vi er heldigvis forskjellige. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Det å stå fram akkurat nå, er det dummeste han gjør. Det kan godt hende dette går into the oblivion - ellers er det mye vanskeligere å ro seg ut av, når han selv gjør det til en big deal. Om han ikke nevner det, og om/når det blir nevnt, oppfører seg helt nonchalant - så er oddsen større for at han klarer å ro seg unna ;)

Hei, hei, hei. Nå er det på tide at du begynner å leve litt mer etter den signaturen din, synes jeg. Å ro seg unna dritt man har satt i stand, er ikke en del av det å være godt menneske. Ikke i min bok, nei.

Dessuten, om dette ikke nevnes, vil det ligge å ulme i samvittigheten i lang, lang tid framover, og det er ikke særlig godt for den som går og bærer på det.

Lenke til kommentar

Hei, hei, hei. Nå er det på tide at du begynner å leve litt mer etter den signaturen din, synes jeg. Å ro seg unna dritt man har satt i stand, er ikke en del av det å være godt menneske. Ikke i min bok, nei.

Dessuten, om dette ikke nevnes, vil det ligge å ulme i samvittigheten i lang, lang tid framover, og det er ikke særlig godt for den som går og bærer på det.

Noen av oss har øvd lenge for å drepe den samvittigheten vettu. Er herlig.
Lenke til kommentar

Skjønner ikke problemet her egentlig, Martine. Har du et hat mot folk som har sex med mer enn 5 stk gjennom helse sitt syndige liv? Mr.Fail, nice job. Neste mål nå er jo søster 2, som Nikken sier - så holder du kjeft :) Da kan det være at du får søster 2 og - tenk det du. Da kan du fortelle barnebarna dine at du knulla 2 søstre! Tenk for en historie det blir, failer du - da blir det en enda morsomere historie. Happy hunting :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke problemet her egentlig, Martine. Har du et hat mot folk som har sex med mer enn 5 stk gjennom helse sitt syndige liv? Mr.Fail, nice job. Neste mål nå er jo søster 2, som Nikken sier - så holder du kjeft :) Da kan det være at du får søster 2 og - tenk det du. Da kan du fortelle barnebarna dine at du knulla 2 søstre! Tenk for en historie det blir, failer du - da blir det en enda morsomere historie. Happy hunting :)
Kommer definitivt bragging rights med det ja. Kanskje ikke til barnebarna men.
Lenke til kommentar

Noen av oss har øvd lenge for å drepe den samvittigheten vettu. Er herlig.

Ja! Hør på den erfarne og ikke minst sosiopatiske brukeren, "Lightningwolf92"... Fra spøk til alvor, hvis søster 1 ikke ønsker å ødelegge for verken deg eller sin egen søster, så er det bare å kjøre på uten å si :"Hei, jeg lå med søstra di, men jeg var jo full, og kanskje til og med syk! Det er egentlig deg jeg er forelsket i, men jeg var full og syk. Er vi kjæster nå?". Husk dog det martine nevner om at dette uansett kan poppe frem når som helst. Noe som ikke er helt utenkelig med tanke på det du presterte. Jeg hadde personlig droppet søster 2

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert hun vet noe som helst.

Men for dine egne sjangser vil jeg tro det beste er å legge alle kortene på bordet.

Jeg ville tatt den samtalen på fritiden og ikke på skolen. Lett å reagere litt voldsomt og dramatisk når du har flere personer rundt deg som kan kaste bensin på bålet.

Kanskje ta samtalen på tomannshånd et annet sted?

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...