Cheshire Cat Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Say, er målet å "naile" eller ha et lengre forhold med søster 2, egentlig? Det er enklere å etablere et forhold etter nailing, enn å etablere nailing etter forhold. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Det er et forhold jeg er ute etter. For hu her er rett og slett drømmejenta, sett fra mine øyne Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er enklere å etablere et forhold etter nailing, enn å etablere nailing etter forhold. Ja, og hvis man klarer å gjøre dama man nailet gravid, så er det jo plankekjøring framover. Det er et forhold jeg er ute etter. For hu her er rett og slett drømmejenta, sett fra mine øyne Da synes jeg, helt personlig, at du bør fokusere litt mer på å skape et forhold, og litt mindre på nailingen. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 TheMartine, det viktigste for at en person skal vurdere et realt forhold med deg, er at den seksuelle tiltrekkelsen er et faktum. (Dette gjelder dog for den store massen, og det finnes unntak) Vanlig connection kan man lett få med andre personer - men connection + seksuell tiltrekkelse = vinneroppskriften. Har man lagt grunnlage for jevnlig sex, er det ikke så utrolig mye som skal til for å ta det til et forhold. Derimot er det vanskelig å lage et forhold uten den seksuelle tiltrekkelsen. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Er det ikke dette man definerer som "fuckbuddies"? Endret 29. november 2009 av Mrfail Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, det er jeg klar over Nikken, men man kan vel kjenne at den seksuelle tiltrekningen er der, selv om man ikke har sex som første skrittet inn i noe seriøst. Er det seksuell spenning der, merker man det rimelig godt uansett. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nå virker det ikke som om MrFail er helt sikker på at søstren digger han. Da menn har 1/4 av evnen til kvinner angående tolkning av kroppspråk og underliggende fenomener, så er sex en veldig enkel, fin og lettfattelig indikasjon Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nå virker det ikke som om MrFail er helt sikker på at søstren digger han. Da menn har 1/4 av evnen til kvinner angående tolkning av kroppspråk og underliggende fenomener, så er sex en veldig enkel, fin og lettfattelig indikasjon Haha, my bad. Jeg skal ikke overvurdere noen her. Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg bare lurer på en ting. Er du sikker på at søster nr 2 har følelser for deg og er like forelsket i deg sånn som du er i henne? Jeg tenker på den måten hvis søstera mi hadde fortalt meg at hun likte en gutt så er sex med den gutten det siste jeg hadde funnet på! Jeg hadde nok ikke engang hatt det i tankene mine. Og hvis det sier seg at søster nr 2 virkelig har hatt følelser for deg så kommer de nok til å gå over når hun hører at du har ligget med søsteren hennes. Den 3 tingen hvis de 2 er så nære som du sier så tror jeg nok at hun vet det allerede. vi jenter snakker mye sammen, og hvis hun vet det og reagerer på en grei måte så vet du at du hadde ikke hatt sjanse på henne uansett hva som hadde skjedd.. Tipset mitt er fortel henne selv sannheten å se hvordan hun reagerer.. sannheten kommer fram uansett. Ser heller ikke synd på deg, hvis du var så forelsket så hadde du ikke hatt sex med søsteren hennes uansett hvor mye alk du har drukket! Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg forstår meg lite på jenter generelt. Men jeg og søster 2 (hu jeg er forelska i) er sammen hele tiden på skolen og en del utenom. Hu skal alltid ha kos av meg og sånt(i form av masasje og stryking osvosvosov). Ikke sex. Og hu er kun sånn mot meg.. Ikke mot noen andre gutter. Men jeg vet ikke helt sikkert hvor interesert hu er i meg Det er vel noen jenter her som er bedre til å svare på en meg ... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tenker umiddelbart at du er i vennesonen. Det at dere har jevn og nær kontakt, uten den store flørtete delen, ingen kyssing eller andre intimiteter = venn. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Det jeg har tenkt litt på og. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvor bra hadde det ikke vært hvis han ble sammen med søster 2 og etter en stund fikk han beskjed at søster 1 var gravid med barnet hans? Fy faen for en samtale det må være. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Hadde det skjedd hadde vel jeg tatt livet av meg, med god hjelp av dem to.... Ikke gjør meg nervøs.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvor bra hadde det ikke vært hvis han ble sammen med søster 2 og etter en stund fikk han beskjed at søster 1 var gravid med barnet hans? Fy faen for en samtale det må være. Jerry Springer-materiale? I think so. Lenke til kommentar
tuty-fruity Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hadde det skjedd hadde vel jeg tatt livet av meg, med god hjelp av dem to.... Ikke gjør meg nervøs.. hahah, fikk meg god latter der svar meg på en ting flørter du og søster nr 2? hvis det er null flørting i bildet osv ikke noe kjemi fra hennes side så har du havnet i vennesonen! Jeg har en sånn venn som jeg likte å klemme, snakke med 24/7 nesten helt til han fortalte meg at han hadde følelser for meg og jeg ikke følte noe i det hele tatt. Ehh vi jenter er de rareste skapningene på jord og det er virkelig ikke lett å skjønne seg på oss.. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Hadde det skjedd hadde vel jeg tatt livet av meg, med god hjelp av dem to.... Ikke gjør meg nervøs.. hahah, fikk meg god latter der svar meg på en ting flørter du og søster nr 2? hvis det er null flørting i bildet osv ikke noe kjemi fra hennes side så har du havnet i vennesonen! Jeg har en sånn venn som jeg likte å klemme, snakke med 24/7 nesten helt til han fortalte meg at han hadde følelser for meg og jeg ikke følte noe i det hele tatt. Ehh vi jenter er de rareste skapningene på jord og det er virkelig ikke lett å skjønne seg på oss.. Hehe. Det er litt flørting inne i bildet. Men vet ikke helt... Kanskje best å tenke og satse på at hu ikke liker meg på den måten. For vil for all del være venn med henne og ha det sånn som det er nå mellom meg og henne. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ehh vi jenter er de rareste skapningene på jord og det er virkelig ikke lett å skjønne seg på oss.. Der sa du det, alikevel forventes det at vi gutter skal forstå oss på dere.. ellers er vi duster Men si meg, hva er det for noe feil i hodet på de søsterne da? Om de forteller hverandre alt også går den ene å ligger med han som er forelska i hu andre.. er det konkurranse instinkt eller hva er det? Jeg vet godt at venniner gjør sånn mot hverandre, for det har jeg opplevd selv. At ei jente i venninne flokken er intressert i meg og så skal pluttselig alle hennes venninner ligge meg. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Først av alt: Man må bare elske og beundre den moralen og etikken til Martine. Ganske likt syn som meg, faktisk. MrFail (fengende nick btw): Siden folk allerede har påpekt hvor dumt det var av deg å ligge med søsteren til hun du liker, så skal ikke jeg nevne dette noe videre, da det uansett er fort sent, og gjort er gjort. Men det behøver ikke å bety at løpet er kjørt for det. Hvis søster 2 er forelsket i deg, kan det være at hun aksepterer det du har gjort (da det virker som at dere har god kontakt allerede). Mest sannsynlig går det nok kanskje skeis, men man skal aldri si aldri. Du holder deg til familien da ihvertfall. Det skal du ha. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Det er jeg usikker på om det er, men kan faktisk hende. Fikk høre at søster 1 (hu jeg lå med) syntes jeg var kjekk og sjarmerende og sånt no (men det betyr vel ikke nødvendigvis at hu liker meg). Også er det hu jeg er forelska i som jeg også er usikker på (som jeg har skrivd på tidligere innlegg). Det her er litt for innvikla for meg ass xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå