humancoreiii Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Syns synd på trådstarter jeg. Trist hvis du egentlig kanskje hadde en sjans på dama WHAT?? Hvorfor det? han dreit seg ut fordi han ikke "klarte" å styre seg... jeg ser ikke hva som gjør at man skal synes synd på. og alkohol er ingen unskyldning... viss man vet man ikke "klarer" å styre seg viss man drikker mye... DRIKK MINDRE.. it's not fucking rocket science Endret 29. november 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 utstyret skal være bra slapt om man kaller det ett snøre om du tenkte på det samme som jeg nå da Nei, jeg tenkte på fisking jeg, hva i all verden er det du tenkte på? Nå kan du lure Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Alkohol var inne i bilde da.. En god del for mye. Jeg hadde kanskje syntes synd på deg om du hadde fått GHB i ølet ditt og søster 1 hadde forgrepet seg på deg mens du var bevisstløs. Å skylde på fylla derimot, er bare fjernt. Du har ansvar for at du selv drakk, og du har ansvar for at du lå med søster 1. Du, ikke Ringnes. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Alkohol var inne i bilde da.. En god del for mye. Jeg hadde kanskje syntes synd på deg om du hadde fått GHB i ølet ditt og søster 1 hadde forgrepet seg på deg mens du var bevisstløs. Å skylde på fylla derimot, er bare fjernt. Du har ansvar for at du selv drakk, og du har ansvar for at du lå med søster 1. Du, ikke Ringnes. Jeg var faktisk sjuk den kvelden, så jeg lot meg lettere påvirke av alkoholen. Men det er vel kanskje bare "fjernt" det og? :/ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg var faktisk sjuk den kvelden, så jeg lot meg lettere påvirke av alkoholen. Men det er vel kanskje bare "fjernt" det og? :/ That is correct, sir. Prøver du desperat å snike deg unna ansvaret for dine gjerninger nå, eller bare virker det sånn? Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg var faktisk sjuk den kvelden, så jeg lot meg lettere påvirke av alkoholen. Men det er vel kanskje bare "fjernt" det og? :/ That is correct, sir. Prøver du desperat å snike deg unna ansvaret for dine gjerninger nå, eller bare virker det sånn? Ja.. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Alkohol var inne i bilde da.. En god del for mye. Jeg hadde kanskje syntes synd på deg om du hadde fått GHB i ølet ditt og søster 1 hadde forgrepet seg på deg mens du var bevisstløs. Å skylde på fylla derimot, er bare fjernt. Du har ansvar for at du selv drakk, og du har ansvar for at du lå med søster 1. Du, ikke Ringnes. Jeg var faktisk sjuk den kvelden, så jeg lot meg lettere påvirke av alkoholen. Men det er vel kanskje bare "fjernt" det og? :/ ....eh... JA! Selv om du er syk og drita, så bør du være klar over hva du driver med... og som sagt tidligere, viss du faktisk mister kontroll i så stor grad.... DRIKK MINDRE.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hør her da, Mrfail. Det er ikke verdens undergang at du har ligget med søster 1, når du egentlig likte søster 2. Sånt skjer ganske ofte, og det betyr ikke at alt håp er ute. Det er ganske sannsynlig at det er det, men ikke helt sikkert. Det er nå du må vise at du i hvert fall er voksen nok til å ta ansvar for de feilene du har begått, og fortelle sannheten. Jeg vil tro at du har større sjans hos søster 2 om du i det minste forteller det selv, enn om søster 1 forteller det til henne. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Hør her da, Mrfail. Det er ikke verdens undergang at du har ligget med søster 1, når du egentlig likte søster 2. Sånt skjer ganske ofte, og det betyr ikke at alt håp er ute. Det er ganske sannsynlig at det er det, men ikke helt sikkert. Det er nå du må vise at du i hvert fall er voksen nok til å ta ansvar for de feilene du har begått, og fortelle sannheten. Jeg vil tro at du har større sjans hos søster 2 om du i det minste forteller det selv, enn om søster 1 forteller det til henne. Ja, det er vel den eneste muligheten. Får prøve på det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, det er vel den eneste muligheten. Får prøve på det Mm. Lykke til. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Si i fra hvordan det går, da. Og lykke til, får jo håpe at det ordner seg, selv om du rota deg selv bra inn i det Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Forklar søster 2 at du lå med søster 1 bare fordi du var full og syk Får nok en god del sympati slengt i trynet da Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Forklar søster 2 at du lå med søster 1 bare fordi du var full og syk Får nok en god del sympati slengt i trynet da Ikke hvis søster 2 er nogenlunde oppegående. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Haha, jeg kan GARANTERE deg at du har 0 sjans om du FORTELLER at du har ligget med søster 1 til hun du er keen på. Om vi overser alt hva moral, etikk, sosial forståelse og høflighet angår - hvis vi setter ALT det til side og setter målet som det overordnede, nemlig å få søster 2 - så må du holde KJEFT om at du har dyppet i søster 1. Sier jo seg selv egentlig. Når/hvis hun finner ut er du fucked uansett, så du får håpe hun ikke gjør det. Verden er uærlig på mange måter, men du skal ha en god porsjon flaks for at dette faktisk går, men det siste jeg ville gjort er å fortelle søster 2 hele saken. Da kan du bytte nick til "MrFailedEvenMore". Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Haha, jeg kan GARANTERE deg at du har 0 sjans om du FORTELLER at du har ligget med søster 1 til hun du er keen på. Om vi overser alt hva moral, etikk, sosial forståelse og høflighet angår - hvis vi setter ALT det til side og setter målet som det overordnede, nemlig å få søster 2 - så må du holde KJEFT om at du har dyppet i søster 1. Sier jo seg selv egentlig. Når/hvis hun finner ut er du fucked uansett, så du får håpe hun ikke gjør det. Verden er uærlig på mange måter, men du skal ha en god porsjon flaks for at dette faktisk går, men det siste jeg ville gjort er å fortelle søster 2 hele saken. Da kan du bytte nick til "MrFailedEvenMore". Ender vel med at jeg bytter nick til det uansett hva jeg gjør. For hu finner nok ut av det uansett hva jeg gjør. Spørs vel hvordan hu tar det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Haha, jeg kan GARANTERE deg at du har 0 sjans om du FORTELLER at du har ligget med søster 1 til hun du er keen på. Om vi overser alt hva moral, etikk, sosial forståelse og høflighet angår - hvis vi setter ALT det til side og setter målet som det overordnede, nemlig å få søster 2 - så må du holde KJEFT om at du har dyppet i søster 1. Sier jo seg selv egentlig. Når/hvis hun finner ut er du fucked uansett, så du får håpe hun ikke gjør det. Verden er uærlig på mange måter, men du skal ha en god porsjon flaks for at dette faktisk går, men det siste jeg ville gjort er å fortelle søster 2 hele saken. Da kan du bytte nick til "MrFailedEvenMore". Du kan vel ikke garantere noe som helst om hvordan andre mennesker vil reagere? Det er utrolig hva man er villig til å tilgi, vet du. Og når det gjelder å holde dette hemmelig for egen vinnings skyld, lurer jeg litt på hvordan det går med samvittigheten etter hvert da. Forutsatt at han har en, altså. Ja, verden er uærlig på mange måter, men blir den bedre av å fortsette å lyve? Nei, ikke i følge mitt regnestykke, i hvert fall. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Først: *high five* epic fail. Dog muligheten for en set-bonus. Holder du kjeft og er sjarmerende nok skal detta gå bra. Du fortsetter, med hun du er ute etter, som om ingenting har hendt. Tar hun opp at du har knullet søstren, så skal du ikke innrømme det og lage en big deal av det, eller nekte på det. Du skal på en måte innrømme det bare uten å verbalisere det. Fortsett som om ingenting har skjedd, og klarer du å føre en såpass "sterk ramme" om at dette er no biggie, så er det en mulighet at dette smitter over på hun du er ute etter. Si i fra når du har nailed hun du er ute etter, da lurer det enda en high five ^^ Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Først: *high five* epic fail. Dog muligheten for en set-bonus. Holder du kjeft og er sjarmerende nok skal detta gå bra. Du fortsetter, med hun du er ute etter, som om ingenting har hendt. Tar hun opp at du har knullet søstren, så skal du ikke innrømme det og lage en big deal av det, eller nekte på det. Du skal på en måte innrømme det bare uten å verbalisere det. Fortsett som om ingenting har skjedd, og klarer du å føre en såpass "sterk ramme" om at dette er no biggie, så er det en mulighet at dette smitter over på hun du er ute etter. Si i fra når du har nailed hun du er ute etter, da lurer det enda en high five ^^ Er ikke umulig at dette kan gå heller Men er jo litt ille når det er med søstra vøtt. Men gir iallefall ikke opp henne Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Say, er målet å "naile" eller ha et lengre forhold med søster 2, egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå