Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har akkurat ligget med søsteren til ei jente jeg er forelsket i..

Anbefalte innlegg

Klarte å la meg forføre av søstra, så nå går sikkert alt til *******.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg og hu jeg er forelska i er veldig gode venner og sånt, og det er jævla kjipt om dette herper alt. Min avfære med søstra skjedde selvfølgelig i fylla. De to sier alt til hverandre. Så sannsynligvis finner min forelskelse det ut.... :) Hva skal jeg gjøre? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du lot deg forføre? Jøje meg, kan ikke være enkelt å stå imot slike tilnærmelser, stakkar.

Nei, om du vet at de snakker om alt, kan du jo bare si det til søstern med én gang. Du har driti på draget, og må bare leve med konsekvensene.

Tror nok det er for seint.. Veit ikke engang om hu går på piller... :S

Toget er nok desverre gått her. But there's plenty more fishes in the sea :cool:

Er ikke umulig å få til noe med jenta, men dette trenger hun isåfall tid til å fordøye.

Prøv å få det beste ut av situasjonen og bli venner med begge to

Sant. Det roter seg som regel til uansett for meg :)

Lenke til kommentar
Nei, vil jo selvfølgelig bare ha hu jeg er forelska i.

Så hvis ingen sier til henne at du har ligget med søster 1, vil du og søster 2 kunne ha et fint og flott forhold? Jeg tror ikke det, altså. Sannheten vil ligge under dere som en stadig voksende verkebyll, og søster 1 vil kunne holde tvinne deg rimelig bra rundt lillefingeren med den slags ammunisjon.

utstyret skal være bra slapt om man kaller det ett snøre :tease:

om du tenkte på det samme som jeg nå da

Nei, jeg tenkte på fisking jeg, hva i all verden er det du tenkte på?

Lenke til kommentar
Syns synd på trådstarter jeg. Trist hvis du egentlig kanskje hadde en sjans på dama :hm:

Ja, det er jo synd på folk som ikke eier impulskontroll eller vett til å forutse konsekvensene av valgene de tar.

Alkohol var inne i bilde da.. En god del for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...