Mrfail Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Klarte å la meg forføre av søstra, så nå går sikkert alt til *******.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg og hu jeg er forelska i er veldig gode venner og sånt, og det er jævla kjipt om dette herper alt. Min avfære med søstra skjedde selvfølgelig i fylla. De to sier alt til hverandre. Så sannsynligvis finner min forelskelse det ut.... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du lot deg forføre? Jøje meg, kan ikke være enkelt å stå imot slike tilnærmelser, stakkar. Nei, om du vet at de snakker om alt, kan du jo bare si det til søstern med én gang. Du har driti på draget, og må bare leve med konsekvensene. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Toget er nok desverre gått her. But there's plenty more fishes in the sea Er ikke umulig å få til noe med jenta, men dette trenger hun isåfall tid til å fordøye. Prøv å få det beste ut av situasjonen og bli venner med begge to Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Du lot deg forføre? Jøje meg, kan ikke være enkelt å stå imot slike tilnærmelser, stakkar. Nei, om du vet at de snakker om alt, kan du jo bare si det til søstern med én gang. Du har driti på draget, og må bare leve med konsekvensene. Tror nok det er for seint.. Veit ikke engang om hu går på piller... :S Toget er nok desverre gått her. But there's plenty more fishes in the sea Er ikke umulig å få til noe med jenta, men dette trenger hun isåfall tid til å fordøye. Prøv å få det beste ut av situasjonen og bli venner med begge to Sant. Det roter seg som regel til uansett for meg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tror nok det er for seint.. Veit ikke engang om hu går på piller... :S Haha, du skulle ha premie, altså. Blir en spennende tid framover for deg, da. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Tror nok det er for seint.. Veit ikke engang om hu går på piller... :S Haha, du skulle ha premie, altså. Blir en spennende tid framover for deg, da. Hmm, ja.. Skjønner ikke hvordan det er mulig å faile så jævli Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hmm, ja.. Skjønner ikke hvordan det er mulig å faile så jævli Du får spørre tissen din. Han ser nok litt lysere på saken, han fikk jo full score ^^ Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Hmm, ja.. Skjønner ikke hvordan det er mulig å faile så jævli Du får spørre tissen din. Han ser nok litt lysere på saken, han fikk jo full score ^^ Den tar hva som helst virker det som.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Visste hun søsteren om at du liker dama da? I såfall er det dårlig gjort av hun også.. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Visste hun søsteren om at du liker dama da? I såfall er det dårlig gjort av hun også.. Usikker. Men hvis hu veit det så kaaanskje hu holder kjeft. Endret 29. november 2009 av Mrfail Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Usikker. Men hvis hu veit det så kaaanskje hu holder kjeft. Og hva vinner du på det? Kanskje du får snøret i bånn hos søster 2 også? Niiice. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Usikker. Men hvis hu veit det så kaaanskje hu holder kjeft. Og hva vinner du på det? Kanskje du får snøret i bånn hos søster 2 også? Niiice. Nei, vil jo selvfølgelig bare ha hu jeg er forelska i. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) utstyret skal være bra slapt om man kaller det ett snøre om du tenkte på det samme som jeg nå da Endret 29. november 2009 av Lobbi Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei, vil jo selvfølgelig bare ha hu jeg er forelska i. Så hvis ingen sier til henne at du har ligget med søster 1, vil du og søster 2 kunne ha et fint og flott forhold? Jeg tror ikke det, altså. Sannheten vil ligge under dere som en stadig voksende verkebyll, og søster 1 vil kunne holde tvinne deg rimelig bra rundt lillefingeren med den slags ammunisjon. utstyret skal være bra slapt om man kaller det ett snøre om du tenkte på det samme som jeg nå da Nei, jeg tenkte på fisking jeg, hva i all verden er det du tenkte på? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ahaha, og så bytter han nick til MrFail. Fantastisk! :!: Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Da er jeg dømt da. Da går det ikke. Utrolig dumt Ahaha, og så bytter han nick til MrFail. Fantastisk! :!: Hehe, ganske fantastisk det. Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 HAHAHAHA.... stupid man.. sånn går det når du bare har nok blod til ett hode av gangen. selvkontroll anyone? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Syns synd på trådstarter jeg. Trist hvis du egentlig kanskje hadde en sjans på dama Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Syns synd på trådstarter jeg. Trist hvis du egentlig kanskje hadde en sjans på dama Ja, det er jo synd på folk som ikke eier impulskontroll eller vett til å forutse konsekvensene av valgene de tar. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Syns synd på trådstarter jeg. Trist hvis du egentlig kanskje hadde en sjans på dama Ja, det er jo synd på folk som ikke eier impulskontroll eller vett til å forutse konsekvensene av valgene de tar. Alkohol var inne i bilde da.. En god del for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå