kip Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Leste et sted her på forumet at det var en eller annen som programerte ganske mye i "Pyton". Tenkte at det må jeg se hva er for noe... lastet det ned fra HER! Og tenkte at dette blir kult :wink: Men, jeg skjønner Nada, Zip, Ingenting av dette .... Er det noe sted på nettet man kan lese om dette Pyton greiene??? Hadde vært nice å lære det Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Google -> python + tutorial --> første treff. http://www.python.org/doc/current/tut/tut.html Lenke til kommentar
lk Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Her finner du en ok side med innføring i python. Python er et kjekt språk, men det sliter dessverre med at den offisielle dokumentasjonen stinker hvis du ikke vet nøyaktig hva du skal se etter. lk Lenke til kommentar
mirloth Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg vil da si at den offisielle dokumentasjonen til python er glimrende.. hvordan kan du si at den 'stinker'.. ? www.pydoc.org og www.python.org har vel stort sett alt du kan ønske deg, og hvis du i tillegg er i stand til å bruke google blir det meste bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå