Qiia Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei Jeg var nede i kjellren, og fant fram et (veldig) lite kamera.. Det har plass til 20 bilder, det sier vel alt Men nå finner jeg ikke igjen den ledningen til å få ut bildene :S Og jeg har ikke den fjerneste anelse om hvilken ledning det er, så jeg kan ikke kjøpe ny. Derfor har jeg tatt noen bilder, og jeg håper noen av dere kan hjelpe meg? (Vet ikke helt hvor jeg burde poste dette såå..) Takk for alle svar Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ser ikke ut som noe som er standard... Men post hva kameraet heter, eksakt navn og eventuelle tall, kanskje det går an å finne ut av mere da. Lenke til kommentar
Qiia Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Problemet... Det er at det er akkuratt det jeg ikke finner ut. Det står absolutt ingenting på kamraet : o Eller, det står; (€ eller C€ , det dere vil :3 Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da er det ikke så lett, åpne alle lokk og luker i tilfelle det skulle stå noe, om ikke så er det vel ikke store tapet kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå