Gjest Guest_LilleMeg_* Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei! Jeg har et problem.Jeg er forresten 18 år. Jeg har gått inn på en dateside på internett. Jeg har snakka med en mann over internett to ganger. Det virker som han er velidig interesset i meg og sier at han liker meg hele tida. Jeg har sagt det samme. Problemet er at jeg ikke er interessert i å møte ham eller ha noe mer kontakt. Jeg ga ham noe informasjon om meg, men har har lett fram mye mer over interenett, så han veit vel alle fakta om meg. Jeg vil ikke såre ham, heller ikke få ham som stalker på nakken. Jeg veit at jeg har oppført meg som en drittsekk og lekt med følelsene hans, men jeg meinte ikke noe vondt med det, det bare ble sånn. Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg si? Er det best å: 1: kutte all kontakt 2: fortelle han sannheten (uinteressert og redd for å møte ham) 3: oppføre meg skikkelig ille og håpe han mister interessen 4: skylde på at jeg har store psykiske problemer og sosial angst (sant, men ikke den egentlige grunnen til at jeg vil kutte kontakten) Eller skal jeg gjøre noe helt annet? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Si sannheten. Du har jo latt deg rive med, og nå angrer du. Hvis du har snakket med ham to ganger, tviler jeg på at det vil etterlate så innmari dype spor i ham. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Si at du fant en annen, som for eksempel meg! Nei, jeg ville gått for den Martine sa selv om du kan føle litt ubehag når du sier det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Si at du fant en annen, som for eksempel meg! Nei, jeg ville gått for den Martine sa selv om du kan føle litt ubehag når du sier det. Vel, man skal føle ubehag når man har vært tulling. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tulling er vel ikke akkurat det rette ordet....Men følg Martine Lenke til kommentar
Gjest Guest_LilleMeg_* Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ok. Jeg skal si sannheten. Det blir vanskelig, men jeg skal stå for det jeg gjorde galt. Men hvordan skal jeg si det minst mulig sårende? Jeg synes han virker skikkelig grei og vil virkelig ikke såre ham. Kan jeg si: "jeg synes du virker veldig grei, men jeg kom inn på denne nettdatinga fordi jeg var nyskjerrig. Jeg er egentlig ikke interessert i å finne meg en kjæreste... Jeg synes det er veldig hyggelig å prate med deg over nettet, men jeg verken tør eller har lyst til å møte deg. Det er ikke på grunn av deg som peron. Du har framstått som et supert menneske. Det går på stedet og tidspunktet vi møttes. Beklager at det virka som om jeg var interessert i et forhold. Jeg oppførte meg dårlig og ber om unnskyldning." Tror dere forresten det er en mulighet for at han blir sur og prøver å oppsøke meg eller ringe meg? Jeg er litt redd Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Virker han som en gærning? Hvis ja; vær redd. Hvis nei; slapp av. Det er godt mulig han blir sur, men det kan også godt hende at han blir såret. Eller så bryr han seg egentlig ikke. Dere har snakket sammen to ganger. Det er...veldig, veldig lite å bygge en relasjon på. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ok. Jeg skal si sannheten. Det blir vanskelig, men jeg skal stå for det jeg gjorde galt. Men hvordan skal jeg si det minst mulig sårende? Jeg synes han virker skikkelig grei og vil virkelig ikke såre ham. Kan jeg si: "jeg synes du virker veldig grei, men jeg kom inn på denne nettdatinga fordi jeg var nyskjerrig. Jeg er egentlig ikke interessert i å finne meg en kjæreste... Jeg synes det er veldig hyggelig å prate med deg over nettet, men jeg verken tør eller har lyst til å møte deg. Det er ikke på grunn av deg som peron. Du har framstått som et supert menneske. Det går på stedet og tidspunktet vi møttes. Beklager at det virka som om jeg var interessert i et forhold. Jeg oppførte meg dårlig og ber om unnskyldning." Tror dere forresten det er en mulighet for at han blir sur og prøver å oppsøke meg eller ringe meg? Jeg er litt redd Jeg har ikke opplevd noe lignende selv men en venn av meg prøvde å stoppe noe litt for mykt å hun fikk seg en stalker som mente det kunne ordne seg siden hun syntes han var så grei. Bare vær ærlig du kan jo bare si at du tror du heller vil finne noen ved bruk av den virkelige verden. du trenger ikke si noe som å trøste han som du ikke mener. dette vil bare gjøre det verre tror jeg. Vet du noe om hvilken avstand fra hvor du bor han befinner seg? Lenke til kommentar
Gjest Guest_LilleMeg_* Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har ikke opplevd noe lignende selv men en venn av meg prøvde å stoppe noe litt for mykt å hun fikk seg en stalker som mente det kunne ordne seg siden hun syntes han var så grei. Bare vær ærlig du kan jo bare si at du tror du heller vil finne noen ved bruk av den virkelige verden. du trenger ikke si noe som å trøste han som du ikke mener. dette vil bare gjøre det verre tror jeg. Vet du noe om hvilken avstand fra hvor du bor han befinner seg? Han virker ikke gæren. Jeg tror han bor mellom en times til en halvtimes kjøretur fra meg. Er det kort? Hva hvis jeg sier: ""jeg synes du virker veldig grei, men jeg kom inn på denne nettdatinga fordi jeg var nyskjerrig. Jeg er egentlig ikke interessert i å finne meg en kjæreste... Jeg synes det er veldig hyggelig å prate med deg over nettet, men jeg verken tør eller har lyst til å møte deg. Det er ikke på grunn av deg som peron. Det går på stedet og tidspunktet vi møttes. Jeg tror jeg heller vil finne en peron ved bruk av den virkelige verden. Beklager at det virka som om jeg var interessert i et forhold. Jeg oppførte meg dårlig og ber om unnskyldning." Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Den ser bra ut synes jeg. Men bare du kan jo vite hva som egentlig passer å skrive. du må jo vurdere hva du selv og han har sagt. Fikk ikke med meg at dere bare har snakket to ganger å hvis han virker grei burde det ikke være noe problem. Men lykke til da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå