007CD Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Enkelte programmer og installasjonsprogrammer må absolutt komme med fæl og irriterende musikk som produsenten synes helt sikkert er bra og spiller på øredøvende volum osv osv. Finnes det noe program som lar meg MUTE disse programmene men fortsatt ha lyd fra andre kilder for eksempel WinAMP? Er alltid kjekt å kunne nekte enkelte programmer tilganger til audio systemet til tider. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Finnes ikke dette i Windows allerede da? I Volummikseren, mener jeg. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Såvidt jeg vet demper du kun lyden for alt som kjører, ikke bare ett bestemt program. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ikke dersom du høyreklikker på høyttaler ikonet og så velger du Volmmikser og fra der kan du velge hvilke programmer som skal dempes og hvilke som ikke skal. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Sitter på XP 32 bit riktignok da, så har nok ikke den funksjonen der. Er heller ikke å oppdrive på Realtek sin programvare heller. Endret 30. november 2009 av 007CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå