AvidGamer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg holder på å falle vekk fra action preget spill, og har funnet ut at turn based games passer veldig bra inn i mitt dagelig rytme. Jeg trenger tips etter NYERE turn based rollespill. Disse spiller jeg nå: King's Bounty: Armored Princess Puzzle Quest: Challenge of the Warlords Galactic Civilization II + expansions King Arthur - The Role-playing Wargame. DETTE VAR DRIT BRA! Har dere tips om andre? Sci-fi eller Medieval...Samme det. Endret 2. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
E-N Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Heroes of might and magic 5 Kanskje ikkje heilt det du tenkjer på ,men det går no etter tur visst det er det du meinar med turn based Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Ah takk. Hadde glemt ut den serien. Testet 3en en god stund tilbake. Likte den ikke, men mulig den faller i smak denne gang. Hadde likt en JRPG, men virker som om alle er på konsoller. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Turn based rpgs: Heroes of might and magic 6-9 turn based strategispill heroes of might and magic 2-5 Turn based strategispill age of wonders 1-3 Turn based rpg neverwinter nights 2, baldursgate, arcanum (man spiller kampene turn based) Turn based strategispill: eeeeh lett Rome total war, medieval total war, empire total war, civilization, colonization, master of orion (2 og 3 siden 1 suger), finnes mange flere nå har jeg lista opp de gode(utenom neverwinter nights 2 det sugde!) Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Dragon Age: Origins? Vet ikke on det er tur basert, men du kan pause. Tror Neverwinter Nights er tur basert? Mange digger det. Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fallout 1+2 er jo klassikere det siste store tur basert PC RPG spillet er vell Return to the Temple of Elemental Evil fra 2003. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Takker så langt, men når jeg sier "nyere" tenker jeg fra 2008 og opp... Endret 30. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvis du liker JRPG så andbefaler jeg Final Fantasy spillene til PC. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Ikke spesifisert men ser ut som du har spilt PC spill, så da leter du vel etter spill til PC. Må lære meg å lese hvilken del av forumet postene er på når jeg kommer fra forsiden til spillverket. Hvis jeg kan komme med andre anbefalinger så er Final Fantasy Tactics (PSOne og oppusset utgave til PSP) JRPG (dog i tactics sjangeren) som er 100% turn based. [edit] Så posten om JRPG og konsoller, da var vel min post litt overflødig. Og rettet opp at jeg ikke så at det var PC-spill delen av forumet. Endret 1. desember 2009 av IceDale Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Ikke spesifisert men ser ut som du har spilt PC spill, så da leter du vel etter spill til PC. Trodde dette var ganske åpenlyst siden dette ER jo "PC-Spill" delen av forumet.... Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 kjøp empire total war da, kan ikke vente til den julegava der pakkes opp, total war serien er drit bra, alle spillene har vært sukssess Hovedsakelig har du en campaign map hvor alt styres tur basert, i tillegg styrer du vært eneste slag selv, hvor du kan styre på speeden(ikke tur basert men du kan pause etc og planlegge steps så d er ikke tidspres) hvor mange faktorer er regnt inn: Moral, Moralen på de ved siden av, unit types/armors/fears/weapons/landtype de er fra etc etc, jævla bra spill alle de dere(shogun total war er det eldste og dårligste da, og medieval total war 1 var heller ikke så bra) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg gav King Arthur en ny skjanse og er HELT HEKTA. Helvete dette var bra greier! Satt meg ned og tok det helt med ro, leste nøye tutorial, og lot ikke første inntrykket ødelegge for meg. Var noe helt annet da jeg kom et stykke uti spillet. Den leverte! Så emnen løyste segselv til slutt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du kan jo teste ut Sword of the Star + ekspansjons. Andre spill som er verdt en titt : Battle of Wesnoth. Strategi + rpg. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde likt en JRPG, men virker som om alle er på konsoller. er et veldig bra og undervurdert JRPG til PC fra 2009. Spillet er lagd av Square Enix som også lager Final Fantasy-spilla. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Oi, kult. Den skal jeg se på! Takk! Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 battle for westnoth er i tillegg gratis så koster deg ingenting å prøve det: http://www.wesnoth.org/ det er ett helt greit spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå