Gjest Gutt87 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Dette er et tema jeg gjerne skulle hatt litt output på. Jeg har selv nettopp kommet ut av en uheldig situasjon i tilknytning til emnetittel. Over noen måneder bygget jeg opp et veldig nært vennskap til en jente på høyskolen der jeg går. Vi tilbrakte svært mye tid sammen, og jeg fikk etter hvert følelser for henne. Dette gjorde jeg henne klar over. Vi hadde sex et par ganger, men da jeg ville høre hvordan vi lå an i forhold til hverandre, fikk jeg en total avvisning. Hun kunne aldri innlede noe forhold med meg, utover et nært vennskap. Denne avvisningen tok jeg særdeles dårlig, og bestemte meg for å vrake hele vennskapet. Det gjorde jeg, og nå er vennskapet helt dødt. Vi har ikke hatt kontakt på en to-tre uker, og slik utfallet ble etter at jeg brukte alle virkemidler tilgjenglig for å ødelegge vennskapet, vil vi trolig aldri ha noen kontakt igjen. Jeg kunne tenke meg å høre historiene til andre som har opplevd noe av det samme. Hvis det er noen. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er ikke sikkert jenta er interessert i å innlede et forhold til noen! Dette kan ha mange personlige årsaker og har ikke nødvendigvis noe med deg å gjøre. Det faktum at dere har vært nære venner og har hatt sex sammen, viser at hun føler seg trygg på deg og liker deg som venn ,men ikke nødvendigvis ser på deg som kjærestemateriale. Kanskje har denne jenta en klar formening av hva hun forventer seg av en kjæreste. Du fyller kanskje bare opp den hyggelige, vennskapelige og seksuelle biten. Hun trenger ikke ha følelser for deg utover det. Synes det var veldig dumt av deg å bli sint for henne pga valget hun har tatt. Jeg ville snakket med henne og spurt henne om hva hun egentlig følte og fått en forståelse for hvorfor ting er som de er. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Sex kan ødelegge vennskap ja, men sex kan også fungere bra i et vennskap, så at det er noen direkte paralell mellom sex og et ødelagt vennskap er ikke noe som nødvendigvis stemmer. Hvordan reagerte hun på at du gjorde henne klar over at du hadde følelser? Og hadde dere sex første gangen før eller etter du gjorde henne klar over det? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har hatt noen håndfulle gode venninner, og har alltid hatt en regel for at sex mellom gode venner er et stort sjangsespill. Noe som jeg ikke har turd å risikert. Synes det var feil av deg å vrake hele vennskapet, men siden kanskje du ville forsatt å sett på henne som noe mer enn en god venn, så er det vel kanskje litt forstålig. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja nå hadde virkelig tinga i boks; ei knullevenn og hele pakka. Men hva gjør du? Jo du kaster hu på sjøen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå