Teac Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har i flere år vært ihugga Opera fan, men synes at denne nettleseren blir for tung på netbooken min med Intel atom prosessor. Nettleseren er genial, men er rett og slett for tung. Den ødelegger mye av surfeopplevelsen. Noen tips til en lett nettleser bortsett fra IE? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 dillo. Synd den kun funker på linux; men må ta den med siden den helt sikkert er i tet når det gjelder kjappe grafiske nettlesere. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Googles sitt Chrome veldig "snill" på maskinen. Det er da Firefox og. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Google Chrome uten tvil. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Skal teste ut chrome. Hadde egentlig håpt at Opera skulle gå fint, men den tar i bruk over 200mb ram. Det er litt for mye med tanke på jeg kun har 1gb på min Dell Inspiron mini 10. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har brukt Chrome i lang tid,har ikkje funnet bedre nettleser, alt er bare så ekstremt logisk, enkelt og raskt:D Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tipper Opera, i likhet med mye annen programvare, frigjør RAM hvis andre programmer skulle ha behov for den. Ingen vits å ha masse RAM for å ikke bruke den Chrome regnes som et godt lettvektsalternativ, men jeg vil nok hovedsaklig anbefale den for å bruke lite av skjermen og overlate mest mulig til nettsiden. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har ingen problemer med å kjøre opera på min netbook med 1GB ram ihvertfal. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Har ingen problemer med å kjøre opera på min netbook med 1GB ram ihvertfal. Bruker blant annet opera links og unite + en del bokmerker og diverse. Da begynner det å lagge litt når jeg scroller osv. I tillegg spiser den opp rammen. Skal teste litt videre. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Trenger jo ikke aktivere ting som unite da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå