mosle Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Heisann, jeg er en gutt på 16 år som er på utkikk etter jobb i Haugesund eller omegn, jeg har søkt på utallige jobber, men det er umulig å finne noe når du er så ung. Jeg har kjempelyst til å begynne å jobbe igjen, og innsatsen min skal ingen kunne klage på. Jeg har tidligere jobbet på en fabrikk hvor de produserte vinduer, men der har de ikke plass til meg lenger grunnet dårlige tider i bransjen. Jeg går på 1-året T.I.P, men jeg kan ta hvilken som helst jobb egentlig. Bare kom opp med en jobb, eller tips til hva jeg kan gjøre, noe du kan tjene litt på over internett, jobber det er lett å få tak i, tips til søknad/cv Og til dere som absolutt skal klage, og ikke hjelpe: jeg har sett igjennom det meste du kan tenke deg av sider om emnet, men finner ingenting som hjelper meg Takker for svar Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Stikk ned på lokale butikken og spør om de trenger en til og jobbe på gulvet Gulvet = sette varer i hyller f.eks.osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå