ToMpy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hei. JEg er på utkikk etter en ny laptop. Jeg har en Asus G1s fra før. Jeg så igjennom poster her, og så at Acer Aspire 5739G var anbefalt på kjøp/salg stickyen - men den er ikke oppdatert på en stund. Lurte på om denne pcen er fremdeles anbefalt i samme klasse? Ellers er det pc i samme klasse jeg er på jakt etter, men det gjør ikke noe om den koster mer. Jeg la merke til at HDD på pcen er kun 5400 rpm, burde jeg gå for 7200 +? Setter stor pris på all hjelp dere proffer kommer med Link til anbefalingen: her Endret 29. november 2009 av ToMpy Lenke til kommentar
ToMpy Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Noen som har erfaringer/tips så er det bare å komme med det - blir satt stor pris på Lenke til kommentar
luckytommy Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hei! Vil anbefale denne Dell Studio 17 Se https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178777&hl= Endret 3. desember 2009 av luckytommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå