Beemer-M5 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Installerte win7 på min acer aspire 1640 model no ZL8 laptop.Det fungerer meget bra.Men jeg finner ikke drivere til trådløst nettverk.Mangler også vga driver ser jeg. Noen som har et super trix på dette. Alternativet er jo og installere xp igjen da. Har søkt på google men alt jeg finner er en cd man kan kjøpe med drivere. Setter pris på all hjelp Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Bruk Vista-drivere. Lenke til kommentar
Beemer-M5 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Bruk Vista-drivere. <<supert fikk lyd og vga drivere er nå ok. Men er ikke kar om å finne Wlan drivere for denne.Til vista Lenke til kommentar
Beemer-M5 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Finner alle andre drivere til vista men slett ikke lan driver.Noen som er Guru på google. Har prøvd det meste men ingenting dukker opp Lenke til kommentar
troari Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Finner alle andre drivere til vista men slett ikke lan driver.Noen som er Guru på google.Har prøvd det meste men ingenting dukker opp Acer har vel denne wifi utgaven -Intel® PRO/Wireless 2915ABG Tro det er denne du trenger! http://downloadcenter.intel.com/Detail_Des...98&lang=eng Lenke til kommentar
Beemer-M5 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Har nå testet en driver som heter Wlan_Realtek_6.1070.0123.2007_Vistax86: Den fungerer desverre ikke. Er også usikker på hva slags kontroller som sitter i denne laptoppen. Om det er Nvida frx eller Realtek Lenke til kommentar
Beemer-M5 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Finner alle andre drivere til vista men slett ikke lan driver.Noen som er Guru på google.Har prøvd det meste men ingenting dukker opp Acer har vel denne wifi utgaven -Intel® PRO/Wireless 2915ABG Tro det er denne du trenger! http://downloadcenter.intel.com/Detail_Des...98&lang=eng Supert skal teste denne ASAP Den fungerte som f.... supert TAKK skal du ha Endret 29. november 2009 av Beemer-M5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå