Gjest Guest_Sindre_* Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei, Jeg vet det er feil at jeg leste det jeg skriver om nå, men hu hadde latt facebooken stå på og jeg så en melding jeg syntes var litt ekkel. Hun hadde skrivd til en venn av hu at "Hu hadde blitt kjørt fra leiligheten til sykehuset med ambulanse en dag (grunn vet jeg ikke) og at hu hadde prøvd å tatt livet sitt på en fengselscelle når hu satt inne for ubetalte bøter elns. Jeg er fullt klar over at jeg ikke skal lese andres facebook meldinger, men nå sto facebooken vid åpen og jeg hadde hatt mistanker før. Jeg har mistet 2 søstre fra før og vil ikke miste min siste. Jeg mistet min siste pga sykdom i januar så dette har gått innover på hele familien inkludert denne søsteren. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, dette er flere måneder siden. Men allikevel, jeg orker ikke å fortelle mamma det som har hatt nok i det siste. Søsteren min er også mor til 2 småbarn. Hjelp? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Huffda, litt av et dilemma. Går det ikke an å tipse til fastlegen eller lignende, slik at de kan spørre om det går bra som om det var en rutine. Men jeg anbefaler at du prøver å hjelpe ihvertfall. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du kan sikkert ringe en av disse telefonen for å få noen gode råd. http://www.mentalhelse.no/no/hjelpetelefonen/ http://www.kirkens-sos.no/Krisetjenester/K...onen/index.html Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) I min meining så MÅ du fortelle famlien/moren din. Ja de har det tøft nå, men dette er ikke et bagatell du kan bare "la vær" å fortelle om. Sammle dere, og prate med søsteren din som en famlie. Endret 29. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå