mada1906 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Oppdaget at maskinen gikk utrulig sakte her om dagen og sjekket prosessene. svchost.exe ligger konstant på 50% cpu noe som gjør det umulig å spille etc. Avslutter jeg prosessen restarter PC'n automatisk så trur ikke det er noe virus med skjult navn. Noen som vet? Lenke til kommentar
M-G Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fant en mulig løsning ved en kjapp google: http://www.technibble.com/how-to-fix-svcho...pu-memory-leak/ Verdt å sjekke ut hvertfall, hvis du bruker XP da. Lenke til kommentar
mada1906 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 har prøvd dette uten suksess. Lenke til kommentar
substeve Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kan ikke avslutte den processen. Last ned Process Eplorer fra sysinternals, høyreklikk på svchost og velg egenskaper, se så under threads, ser du under contect svitches for hver tråd kan du finne ut hva som går. Bør hjelpe deg et stykke på vei ihvertfall. Lenke til kommentar
dico Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvilken OS kjører du da? Min prosess bruker også rundt der, dersom jeg avslutter den blir maskinen sint og aero forsvinner fra min W7 - dermed bruker den mye mindre. Jeg har konkludert med at det er aero som trekker den kraften. Men det finnes vel andre systemovervåkningsverktøy som lar deg analysere mer nøyaktig - f.eks. procexp.exe Lenke til kommentar
mada1906 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Fikk slettet den threadn som spiste cpu med process explorer. takk for tips substeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå