lalieng Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) hei, har kjøpt meg sub og forsterker, men hvordan skal jeg koble det sammen for og få maksimal effekt? har lagt ved et bilde Endret 29. november 2009 av lalieng Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvor stor forsterker har du, og hvor mange ohm er den stabil på? Som du ser, så tilsvarer hver kobling forskjellig ohm inn på forsterkeren. Er forsterkeren din stabil i 2ohm kan du kjøre de som C for å få ut mer effekt. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvor stor forsterker har du, og hvor mange ohm er den stabil på? Som du ser, så tilsvarer hver kobling forskjellig ohm inn på forsterkeren. Er forsterkeren din stabil i 2ohm kan du kjøre de som C for å få ut mer effekt. Hvis det er en MONOforsterker ja, men hvis det er en 2kanals forsterker, så kan du IKKE brokoble den, og koble som vist på "C" da dør forsterkeren rimelig fort... Trådstarter: du må fortelle HVILKEN sub og HVILKEN forsterker Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Beklager, jeg tenkte det var en monoblokk.. Riktig det cossiemk1 sier her.. Det nevnes på bildet en DY9812, en dynaBel-sub. Antok at det var denne han hadde. Lenke til kommentar
lalieng Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 hei, glømte å nevne det, har en dynabel DY9812 og har en 2kanals lanzar http://www.audio-warehouse.com/web/mdl/VIBE261/detail.asp Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da blir det bilde B. En spole på hver sin kanal på forsterkeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå