ahil90 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 hei jeg har ne telefon som heter nokia n97 jeg har ikke hatt den så veldig lenge men har allerede sent den inn en gang. nå har jeg problemer med den igjen så jeg prøver her om dere kan hjelpe meg. det som er at jeg vil opptatere progarm varen til 2.0 men jeg får det ikke til. jeg får det ikke til fra telefonen eller via pcen. jeg får på mobilen får jeg ikke noe opp og på pcen får jeg at dette programet ikke støtter telefonen eller noe i den duren. også har jeg et til problem i går så skule jeg sende mms men det fikk jeg ikke til, det har funket fint helt til i går. det står først. ingen gyldige tilgangspunkt angitt. angi nå? også trykker jeg på ja men når jeg skal angi tilgangspunktet så får jeg opp at: ingen tilgangspunkt er angit, angi et i tilkomblingsinstilinger. også får jeg heler ikke sende sms. jeg kan bare ringe og folk kan ringe til meg og sende meling til meg men jeg kan ikke sende til bake. håper jeg kan få hjelp. Lenke til kommentar
ahil90 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 hei jeg har ne telefon som heter nokia n97 jeg har ikke hatt den så veldig lenge men har allerede sent den inn en gang. nå har jeg problemer med den igjen så jeg prøver her om dere kan hjelpe meg. det som er at jeg vil opptatere progarm varen til 2.0 men jeg får det ikke til. jeg får det ikke til fra telefonen eller via pcen. jeg får på mobilen får jeg ikke noe opp og på pcen får jeg at dette programet ikke støtter telefonen eller noe i den duren. også har jeg et til problem i går så skule jeg sende mms men det fikk jeg ikke til, det har funket fint helt til i går. det står først. ingen gyldige tilgangspunkt angitt. angi nå? også trykker jeg på ja men når jeg skal angi tilgangspunktet så får jeg opp at: ingen tilgangspunkt er angit, angi et i tilkomblingsinstilinger. også får jeg heler ikke sende sms. jeg kan bare ringe og folk kan ringe til meg og sende meling til meg men jeg kan ikke sende til bake. håper jeg kan få hjelp. jeg har fått til sms, det var vist bare det noen nummre den ikke ville sende meling på:S, hva er det andre for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå