Danny92 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Heisann! Nå har jeg fått et problem med punkbuster i bf2.. Jeg har prøvd alt utenom å avinstallere og installere bf2 på nytt.. Problemmer er som følger: Jeg har avinstallert slettet pb mappa, installer på nytt, oppdatert manuelt.. Fikk denne erroren i går! Eller så har jeg spilt i flere uker siden jeg installerte vista på nytt.. Noen ider? Helst utenom å installere bf2 på nytt(pain in the ass).. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har forsatt problemet.. Har til og med reinstaller bf2, ingen ting funker.. Dere er mitt siste håp! Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg sliter enda med problemmet! Det har bare vært noe FÅ ganger jeg har fått spilt. Jeg vet at virus programmet ikke blokkerer pnk tjenestene, de er åpne i brannmuren, de kjører! Hakke peil på hvor mange ganger jeg har restartet, installert og avinstallert punkbuster i det siste.. Nesten jeg har lyst og kreve tilbake penger! Kjører vista btw da det ikke var mulig å få det til å funke i w7.. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Har du prøvd å oppdatere punkbuster manuelt? Hvis ikke så kan du gjøre det her. Du kan også prøve å høyreklikke på Battlefield snarveien din og så velge "kjør som administrator". Dette virker for noen. Hvis ikke dette virker kan du prøve dette (er for COD2, men jeg tror det er det samme for alle spill). Endret 16. desember 2009 av Kake24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå