PSV Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Frister enormt å ta seg en uke der borte fra 26.desember til 2.januar nå! Newcastle, WBA og Wigan! Peiling på når TV-oppsettet kommer? Endret 18. juni 2012 av PSV Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Skal få kommet meg til balløya til høsten. Snuser på Wigan eller Spurs, i så fall. Kjedelig at alle hjemmekampene med litt krydder kommer etter nyttår. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Skal få kommet meg til balløya til høsten. Snuser på Wigan eller Spurs, i så fall. Kjedelig at alle hjemmekampene med litt krydder kommer etter nyttår. Kjedelig er det, men er klart en fordel for United sin del! Lenke til kommentar
rstokk Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Noen som vet når de legger ut billetter på manutd.com for kampene i romjulen mot Newcastle (26.des) og West Brom (29.des) ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Noen som har gode tips til hvor man bør kjøpe billettpakker, og hvem man evt bør styre unna? Har temmelig lyst på en tur over dammen til høsten! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg kjøpte gjennom viatours fotballreiser og de var veldig profesjonelle. Fikk billett på hotell og bodde veldig fint (riktig nok i London, som er en veldig fin by fra før) uansett. Kan anbefale dem. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Jeg betalte 5000 kroner for to billetter til Stamford Bridge mot Manchester City. Det var da hotell i tre netter og kampbilletter, for 2 personer altså. 2 500 per pers med andre ord. + flybillett da. Ble vel ca 4000 per pers. Endret 19. juni 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Du har http://www.ving.no/fotballturer og http://www.travel2football.no/ Endret 19. juni 2013 av Emils. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 http://www.reiseshop.no/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er klar over de fleste leverandørene, jeg er ute etter erfaringer dere selv har hatt, om ting gikk bra osv. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Kjøpte via supporterklubben til United i fjor og hadde det finfint. Kostet vel drøye 2000 pluss flybilletter pr. person, men synes ikke plassene var allverdens (høyt oppe i hjørnet til venstre for Stretford End. Kommer nok til å skaffe meg billett på Stretford End neste gang om det lar seg gjøre. Lyden derfra var helt enorm. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Om du vil være ekstrem og ber om anbefalinger, så er et av mine beste valg i livet å kjøpe sesongkort (på et dårlig sted) på OT (4000,-) også bo der i noen måneder også selge sesongkortet for 2000,- igjen etter halvspilt sesong. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Du har sikkert dine grunner, men jeg er nødt til å spørre om hvorfor du ikke valgte den andre halvdelen av sesongen. Det må være verdt å tape to lapper for å få med seg sesonginnspurten live. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Det var en impulstur. Må forresten stryke at det er et av mine beste valg i livet, tror det var rusen som snakket (+ litt vel påståelige priser), men det var en morsom greie. Lenke til kommentar
TheaN Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Skal over i mars og se Newcastle borte (onsdag) med Red Army. Lørdagen før er det Sunderland hjemme og jeg lurer på om jeg ikke skal slenge meg på den også. Hva er det man kan finne på når man har 3-4 dager i Manchester? Kan man få en guidet tur på OT og er dette noe man må bestille på forhånd? Hvilke andre aktiviteter er det man bare må få med seg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Skal over i mars og se Newcastle borte (onsdag) med Red Army. Lørdagen før er det Sunderland hjemme og jeg lurer på om jeg ikke skal slenge meg på den også. Hva er det man kan finne på når man har 3-4 dager i Manchester? Kan man få en guidet tur på OT og er dette noe man må bestille på forhånd? Hvilke andre aktiviteter er det man bare må få med seg? Guidet tur kan du bestille her. Det er nok best å bestille derfra så kan du fritt velge klokkeslett som passer deg. Lowry Outlet er bra for shopping. Museum of Science and Industry passer for nerder. The Printworks, Chinatown, Manchester Arena (største arenaen i UK). De har visst også en Gay Village uten at jeg skal skryte på meg å ha vært akkurat der. Mulighetene er mange. Lenke til kommentar
TheaN Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Skal over i mars og se Newcastle borte (onsdag) med Red Army. Lørdagen før er det Sunderland hjemme og jeg lurer på om jeg ikke skal slenge meg på den også. Hva er det man kan finne på når man har 3-4 dager i Manchester? Kan man få en guidet tur på OT og er dette noe man må bestille på forhånd? Hvilke andre aktiviteter er det man bare må få med seg? Guidet tur kan du bestille her. Det er nok best å bestille derfra så kan du fritt velge klokkeslett som passer deg. Lowry Outlet er bra for shopping. Museum of Science and Industry passer for nerder. The Printworks, Chinatown, Manchester Arena (største arenaen i UK). De har visst også en Gay Village uten at jeg skal skryte på meg å ha vært akkurat der. Mulighetene er mange.Takk for svar, bestilte før jeg dro. Likte Chinatown og Castlefield, bare det å vandre rundt i City Centre var en opplevelse i seg selv. Museum of Science var også bra, fikk brukt de to dagene i Manchester på en fin måte. Og ja, kaffen på North Tea Power er himmelsk! Det var godt å oppleve to seire, men det beste var uten tvil å stå med Red Army på St. James Park. Sinnssykt trøkk og da Young avgjorde rett før slutt så tok det helt av! Kan virkelig anbefale bortetur med Red Army for de som måtte vurdere å ta turen, en helt vanvittig opplevelse! 1 Lenke til kommentar
TheaN Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Russeavslutning eller Arsenal på OT 17. mai? Vanskelig dilemma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå