Gå til innhold

Old Trafford - Turer og opplevelser i Manchester


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Kjøpte via supporterklubben til United i fjor og hadde det finfint. Kostet vel drøye 2000 pluss flybilletter pr. person, men synes ikke plassene var allverdens (høyt oppe i hjørnet til venstre for Stretford End. Kommer nok til å skaffe meg billett på Stretford End neste gang om det lar seg gjøre. Lyden derfra var helt enorm.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skal over i mars og se Newcastle borte (onsdag) med Red Army. Lørdagen før er det Sunderland hjemme og jeg lurer på om jeg ikke skal slenge meg på den også. Hva er det man kan finne på når man har 3-4 dager i Manchester? Kan man få en guidet tur på OT og er dette noe man må bestille på forhånd? Hvilke andre aktiviteter er det man bare må få med seg? :)

Lenke til kommentar

Skal over i mars og se Newcastle borte (onsdag) med Red Army. Lørdagen før er det Sunderland hjemme og jeg lurer på om jeg ikke skal slenge meg på den også. Hva er det man kan finne på når man har 3-4 dager i Manchester? Kan man få en guidet tur på OT og er dette noe man må bestille på forhånd? Hvilke andre aktiviteter er det man bare må få med seg? :)

Guidet tur kan du bestille her. Det er nok best å bestille derfra så kan du fritt velge klokkeslett som passer deg.

 

Lowry Outlet er bra for shopping. Museum of Science and Industry passer for nerder. The Printworks, Chinatown, Manchester Arena (største arenaen i UK). De har visst også en Gay Village uten at jeg skal skryte på meg å ha vært akkurat der. Mulighetene er mange.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Skal over i mars og se Newcastle borte (onsdag) med Red Army. Lørdagen før er det Sunderland hjemme og jeg lurer på om jeg ikke skal slenge meg på den også. Hva er det man kan finne på når man har 3-4 dager i Manchester? Kan man få en guidet tur på OT og er dette noe man må bestille på forhånd? Hvilke andre aktiviteter er det man bare må få med seg? :)

Guidet tur kan du bestille her. Det er nok best å bestille derfra så kan du fritt velge klokkeslett som passer deg. Lowry Outlet er bra for shopping. Museum of Science and Industry passer for nerder. The Printworks, Chinatown, Manchester Arena (største arenaen i UK). De har visst også en Gay Village uten at jeg skal skryte på meg å ha vært akkurat der. Mulighetene er mange.
Takk for svar, bestilte før jeg dro. :) Likte Chinatown og Castlefield, bare det å vandre rundt i City Centre var en opplevelse i seg selv. Museum of Science var også bra, fikk brukt de to dagene i Manchester på en fin måte. Og ja, kaffen på North Tea Power er himmelsk!

 

Det var godt å oppleve to seire, men det beste var uten tvil å stå med Red Army på St. James Park. Sinnssykt trøkk og da Young avgjorde rett før slutt så tok det helt av! Kan virkelig anbefale bortetur med Red Army for de som måtte vurdere å ta turen, en helt vanvittig opplevelse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...