Gå til innhold

Old Trafford - Turer og opplevelser i Manchester


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan går en frem hvis en skal prøve å skire seg bilett til et toppoppgjør? Er det beste da å gå gjennom supporterklubben?

 

Jeg har intrykk av at blietter til hjemmeoppgjørene mot de store lagene blir solgt ut samme dag som de blir lagt ut. Må ha en god posjon flaks?

Supporterklubben er jo et lotteri, ta heller unitedtravel, men da bør du være tidlig ute! Er vel tomt på toppoppgjør ut sesongen hos dem nå vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Husker første kampen min på Old Trafford. Det var i April 2006, akkurat når det var så jævlig flystreik i Danmark. Ventet i over 30 timer i kø på flyplassen i København og måtte sove på gulvet der, men vi kom fram til Manchester 4 timer før kampstart :D

 

Manchester United - Liverpool

 

Ganske kjedelig kamp, men i det 90.min kom Rio å header inn seieren :D

Den kampen der ble vel spilt 21. eller 22. januar 06.

 

Ja, jeg har en merkelig form for egenskap hvor jeg kobler forskjellige ting og husker datoer. Folk kan bli skremt av det. Husker pappa hadde en venn fra Tyskland på besøk. De pratet om når sist han var i Norge. Jeg husket nøyaktig dato 5 år tidligere. :ermm:

 

Du har nok rett!

 

Jeg kunne ikke huske hvilken måned det var, så jeg så på hvilken måned jeg hadde lastet opp bildene jeg tok fra kampen til pc'en :p

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor jeg skal spørre, så jeg satser på noen her inne har erfaring. Har fått billett til United-Milan gjennom OneUnited. Lurer på om billettene blir sendt til meg i posten til tross for at jeg bor i Norge, eller om jeg må hente dem selv når jeg ankommer Manchester?

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvor jeg skal spørre, så jeg satser på noen her inne har erfaring. Har fått billett til United-Milan gjennom OneUnited. Lurer på om billettene blir sendt til meg i posten til tross for at jeg bor i Norge, eller om jeg må hente dem selv når jeg ankommer Manchester?

Jeg kan høre med han som bestilte for oss.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvor jeg skal spørre, så jeg satser på noen her inne har erfaring. Har fått billett til United-Milan gjennom OneUnited. Lurer på om billettene blir sendt til meg i posten til tross for at jeg bor i Norge, eller om jeg må hente dem selv når jeg ankommer Manchester?

Jeg kan høre med han som bestilte for oss.

Flott! Fint hvis du gjør det :) Hvis ikke får jeg finne et annet nummer til billett servicen. Endte tidligere opp med en automatisk telefonsvarer som kun svarte på enkle standardspørsmål.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvor jeg skal spørre, så jeg satser på noen her inne har erfaring. Har fått billett til United-Milan gjennom OneUnited. Lurer på om billettene blir sendt til meg i posten til tross for at jeg bor i Norge, eller om jeg må hente dem selv når jeg ankommer Manchester?

Jeg kan høre med han som bestilte for oss.

Flott! Fint hvis du gjør det :) Hvis ikke får jeg finne et annet nummer til billett servicen. Endte tidligere opp med en automatisk telefonsvarer som kun svarte på enkle standardspørsmål.

Vi bestilte gjennom United.no. Der er det den vanlige utleveringen på hotellet.

Lenke til kommentar
Vi bestilte gjennom United.no. Der er det den vanlige utleveringen på hotellet.

Vet at det gjennom united.no er utlevering på hotell om det bestilles fellestur. Ellers er det utlevering utenfor OT dagen før og på kampdag. Har aldri bestilt direkte fra One United før, og er dermed veldig usikker. Virker som om de sender billettene hjem med posten, men jeg ønsker ikke å ta noen sjanser. Hvis ingen på forumet vet så får jeg se om jeg finner et annet nummer til billett servicen i Manchester.

Lenke til kommentar

Sliter litt med å komme oss fra London(Stansted) til Manchester 12. mars. Lander 19.55.

Har sef hotell i Manchester, men kunne alltids hatt ei natt i London.

Dritten er vel i hovedsak at vi flyr hjem igjen fra samme flyplass klokka 11.25 mandags(15. mars) formiddag. Men er det mulig å komme seg frem og tilbake på de tidspunktene?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Sliter litt med å komme oss fra London(Stansted) til Manchester 12. mars. Lander 19.55.

Har sef hotell i Manchester, men kunne alltids hatt ei natt i London.

Dritten er vel i hovedsak at vi flyr hjem igjen fra samme flyplass klokka 11.25 mandags(15. mars) formiddag. Men er det mulig å komme seg frem og tilbake på de tidspunktene?

Du kan jo ta taxi (men det blir dyrt)

Lenke til kommentar

Det blei National Express (buss) på oss. Mistet siste toget fra London.

Funket meget greit. 3,5timer tok det. Pluss bussen fra London til Stansted. £33 for buss og £159 med tog. Valget var enkelt. Glemte å kjøpe togpass før vi reiste. Brukte utelukkende lokalbuss i manchester. Funket som bare det. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...