Gå til innhold

Old Trafford - Turer og opplevelser i Manchester


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisene var ganske stive på den siden tc, men ikke avskrekkende. Betalte selv om lag 2000 kr. for å se United gruse Fulham på Craven Cottage for et par år siden. Nå skal det sies at vi ikke fikk tak i billetter på forhånd, og måtte kjøpe i London. Prisen ble presset opp ettersom vi på død og liv skulle stå med Red Army.

Lenke til kommentar
Prisene var ganske stive på den siden tc, men ikke avskrekkende. Betalte selv om lag 2000 kr. for å se United gruse Fulham på Craven Cottage for et par år siden. Nå skal det sies at vi ikke fikk tak i billetter på forhånd, og måtte kjøpe i London. Prisen ble presset opp ettersom vi på død og liv skulle stå med Red Army.

Var det turen med Eisen og de andre?

Lenke til kommentar
Jeg ville hørt med unitedtravel.no om de hadde noen muligheter til å hjelpe med billett jeg :).

 

Jeg bestilte billetter til West Ham-kampen den 27. fra unitedtravel (tenkte ikke på at vi sto i fare for å nå lc-finalen at the time, d'oh!), og de var så greie at de ringte meg opp for å si fra om at kampen kunne bli flyttet, og de sa også at det var svært lite sannsynlig at de kom til å få tak i billetter til en eventuell ligacupfinale. Tror ikke jeg satser på unitedtravel.no, nei.

 

Tror jeg bare bestiller fra siden tc47 ga meg (tack så mycket!), så er jeg iallefall garantert kampbilletter. Det er bedre å kjøpe en litt dyr billett enn å bruke flere tusen på to bortkastede flyreiser etter min mening. :)

Lenke til kommentar
Det var den første av de tre turene vi har tatt over ja DJ. Vi kunne sikkert prutet ned prisen en del, men begge hadde alt for lyst til å dra på kamp, så vi tok ingen sjanser.

Vært der flere ganger?

 

Du var på CL du ja..?

 

Fulham - United (0-3)

United - Inter (2-0)

United - Bolton (2-1)

 

I tillegg har jeg sett United-Arsenal (1-1), Liverpool-M'boro (0-0) og Blackburn-Burnley (3-2). Blir nok ingen tur i løpet av våren, men satser på en ny til høsten igjen.

Lenke til kommentar

@Tobbe:

 

Enig, viktigste er å sikre de. Et par eller 5 ekstra hundrelapper kan det bli men så har du det ihvertfall i boks. (Og har man en eller annen jobb så er det ærlig talt 3-4 timer med minstelønn her i Norge jo ;)) Og du må gjerne ringe de i morgen mens de har åpent (tror de stenger 17 eller noe) og snakke litt med de. Basert i Spania, hyggelige i telefonen osv. Betryggende å bare spørre de det du lurer på på forhånd og ringe de, det gjorde jeg ihvertfall. Skal du til hotell i England så arrangerer du sånn at de blir sendt der også kommer de i samme tidsperiode som kampen. Hvis du kjenner noen i London (som jeg gjorde) så får du de sendt til de. Ellers er det UPS hjem til deg i Norge men det blir myyye dyrere (altså; ikke verdt det).

 

Lykke til ihvertfall! :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Er Unitedtravel billigste alternativ? Jeg er ikke lenger medlem av unitedsupporteren, så får ikke kjøpt noe pakker gjennom der.. Uansett har jeg tro på at det blir billigere om man kjøper alt selv, hver for seg.. Hvor er finner man billigste kampbillett? Når jeg sjekker billettpriser på manutd.com så koster de billigste 27 pund eller noe, men alt jeg finner på nett er jo mye dyrere, why?

Lenke til kommentar
Husker første kampen min på Old Trafford. Det var i April 2006, akkurat når det var så jævlig flystreik i Danmark. Ventet i over 30 timer i kø på flyplassen i København og måtte sove på gulvet der, men vi kom fram til Manchester 4 timer før kampstart :D

 

Manchester United - Liverpool

 

Ganske kjedelig kamp, men i det 90.min kom Rio å header inn seieren :D

Den kampen der ble vel spilt 21. eller 22. januar 06.

 

Ja, jeg har en merkelig form for egenskap hvor jeg kobler forskjellige ting og husker datoer. Folk kan bli skremt av det. Husker pappa hadde en venn fra Tyskland på besøk. De pratet om når sist han var i Norge. Jeg husket nøyaktig dato 5 år tidligere. :ermm:

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...