LiaN-S Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 G5 er nesten likens som MX518 har en G5 og er veldig fornøyd. Har og prøvd MX518 den er bra den og men liker G5 bedre. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vel, har hatt 2 stk G5 og begge har blitt ødelagt etter et års bruk.. Begge ble ødelagt av kontakt feil og faenskap. Men ellers en helt grei mus. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Har prøvd G9 og den falt ikke i smak. For det første satt den ikke godt i hånden min. Det at den sitter godt i handen er et must innen mus. For det andre ser den rotete ut, altså ikke fin. Hva har det å si om den er fin eller ikke? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har prøvd G9 og den falt ikke i smak. For det første satt den ikke godt i hånden min. Det at den sitter godt i handen er et must innen mus. For det andre ser den rotete ut, altså ikke fin. Hva har det å si om den er fin eller ikke? Har jo ikke så mye å si, men tenkte jeg kunne informere om dette siden alle i hele verden ville ha så grundig fortalt hvorfor jeg foretrekker MX518. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Logitech G5 er værtfall min favoritt, brukte MX518 i flere år. Men G5 gir bedre grep, samt mulighet for å justere "sensitivetet" realtime mens man spiller. Genialt i FPS når man f.eks bytter våpen og kjøretøy. Bruker MX518 på jobben nå Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 SaitekQ: Åja xD Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Logitech G5 er værtfall min favoritt, brukte MX518 i flere år. Men G5 gir bedre grep, samt mulighet for å justere "sensitivetet" realtime mens man spiller. Genialt i FPS når man f.eks bytter våpen og kjøretøy. Bruker MX518 på jobben nå mini097 sier: SaitekQ: Åja xD Vel, bare vent til G5 musen svikter. Begge mine 2 G5'er har sviktet, samt en kompis sin G5 mus. Og dette etter forholdvis kort tid. Endret 19. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er på mitt 2 år nå med samme musa. Uvettig bruk dreper alt til slutt. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) MS 3.0 <3 Vet topic starter lurte på hvilken av logitechene han burde velge, men syns du skal tenke litt på 3.0'en også. Samt den er veldig billig iforhold til andre gaming muser. Har brukt mange andre typer som g5, mx518, deathadder, roccat kone, + div andre standard muser. Men jeg ender alltid tilbake til 3.0. Deathadder var ganske fin når jeg spilte mye dota og rts, men for fps og mmo så er det 3.0 all the way. Neste jeg vil teste er en qpad 5k eller en CM storm sentinel. Begge har fått gode omtaler. Men, skal mye til for å bytte ut min ms 3.0 ;> Endret 20. desember 2009 av zoqiet Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er på mitt 2 år nå med samme musa. Uvettig bruk dreper alt til slutt. Mine G5 muser behandlet jeg med all forsiktighet. På den ene musen ble det kontakt feil inni. På den andre andre begynte laseren og tulle. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Er det garanti om de bare slutter å fungere? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 razer mamba,har bare fått sekser i tester, men er ganske dyr. billigste er 939 på netshop Ser ut til at Razer er bare for oss eksklusive old schoolere. Anbefaler Razer Diamondback 3G og alle andre fra de mer en jeg ville anbefalt himmel eller jord. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er det garanti om de bare slutter å fungere? Er vel 3-4 års garranti på forkjøps vare eller noe sånt? :S Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 OK. Å poste en post bare for å si "OK" er unødvendig. Du har gjort det en par ganger i denne tråden. Som sagt er det helt unødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg har både MX518 og G9. Er usikker på hvilken jeg liker best, men det må være fordi jeg har brukt G9 siden den kom ut. I dag bruker jeg MX518 fordi G9 kabelen er slitt, så mister forbindelsen med dataen til tider. Jeg synes personlig at G9 er best å holde, men det syntes jeg absolutt ikke de 2 første mnd, da jeg bare klagde på at den var stor og klumpete. Når du først har vendt deg til den, er den fantastisk imo. Sånn kvalitetsmessig tror jeg at MX518 har bedre kvalitet, da kabelen ikke blir slitt av å ligge på bord-kanter, noe som G9 gjør. Skulle jeg valgt på nytt i dag, ville jeg tatt MX518 pga du elsker den fra dag 1 + kablen er mer slitesterk. EDIT: Jeg synes nøyaktighet osv er helt lik på begge musene. Endret 24. desember 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Nå har jeg fått G9, og er svært fornøyd! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Bra, er sikkert en kjempe bra mus, bare at den ikke falt i smak hos meg. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Ja , jeg synest ikke den var så klumpete, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Den er veldig klumpete. Når du har brukt den 1 mnd er den fantastisk. (husk det glatte dekslet til den er eeelsk <3, men du svetter ikke med det ruglete.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå