Gå til innhold

[Løst]Gaming mouse, hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har prøvd G9 og den falt ikke i smak. For det første satt den ikke godt i hånden min.

Det at den sitter godt i handen er et must innen mus. For det andre ser den rotete ut, altså ikke fin.

Hva har det å si om den er fin eller ikke?

Lenke til kommentar
Har prøvd G9 og den falt ikke i smak. For det første satt den ikke godt i hånden min.

Det at den sitter godt i handen er et must innen mus. For det andre ser den rotete ut, altså ikke fin.

Hva har det å si om den er fin eller ikke?

Har jo ikke så mye å si, men tenkte jeg kunne informere om dette siden alle i hele verden ville ha så grundig fortalt hvorfor jeg foretrekker MX518. :roll:

Lenke til kommentar
Logitech G5 er værtfall min favoritt, brukte MX518 i flere år. Men G5 gir bedre grep, samt mulighet for å justere "sensitivetet" realtime mens man spiller. Genialt i FPS når man f.eks bytter våpen og kjøretøy.

Bruker MX518 på jobben nå :)

mini097 sier: SaitekQ: Åja xD

Vel, bare vent til G5 musen svikter. Begge mine 2 G5'er har sviktet, samt en kompis sin G5 mus. Og dette etter forholdvis kort tid.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

MS 3.0

<3

Vet topic starter lurte på hvilken av logitechene han burde velge, men syns du skal tenke litt på 3.0'en også. Samt den er veldig billig iforhold til andre gaming muser.

Har brukt mange andre typer som g5, mx518, deathadder, roccat kone, + div andre standard muser. Men jeg ender alltid tilbake til 3.0.

Deathadder var ganske fin når jeg spilte mye dota og rts, men for fps og mmo så er det 3.0 all the way.

Neste jeg vil teste er en qpad 5k eller en CM storm sentinel. Begge har fått gode omtaler.

Men, skal mye til for å bytte ut min ms 3.0 ;>

Endret av zoqiet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har både MX518 og G9. Er usikker på hvilken jeg liker best, men det må være fordi jeg har brukt G9 siden den kom ut.

I dag bruker jeg MX518 fordi G9 kabelen er slitt, så mister forbindelsen med dataen til tider.

Jeg synes personlig at G9 er best å holde, men det syntes jeg absolutt ikke de 2 første mnd, da jeg bare klagde på at den var stor og klumpete. Når du først har vendt deg til den, er den fantastisk imo.

Sånn kvalitetsmessig tror jeg at MX518 har bedre kvalitet, da kabelen ikke blir slitt av å ligge på bord-kanter, noe som G9 gjør.

Skulle jeg valgt på nytt i dag, ville jeg tatt MX518 pga du elsker den fra dag 1 + kablen er mer slitesterk.

EDIT: Jeg synes nøyaktighet osv er helt lik på begge musene.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Den er veldig klumpete. Når du har brukt den 1 mnd er den fantastisk. (husk det glatte dekslet til den er eeelsk <3, men du svetter ikke med det ruglete.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...