Shax# Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvilken mus burde jeg velge mellom Logitech G500, G5, G9 og MX518? Og en kompis lurer på hva som er best av Roccat Kone og Roccat Kova. Kan dere hjelpe meg med det? Valget stod mellom G500, G9 og MX518 egentlig, så det er de jeg lurer på. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ville sett litt mer på G500 og G9. MX518 begynner å bli gammel. Den er jo blitt veldig billig og fortsatt mer enn brukbar til gaming. Selv så har jeg g9 og er ganske fornøyd med den. Eneste er at det tok litt tid å vende seg til den, er ganske klumpete. Det er 2. generasjons g9 som har kommet nå, den har samme designet bare at den er grå. Regner med at det er omtrent det samme. G500 ser ganske god ut og ikke så forferdelig dyr.Har du sett på G5? Roccat har jeg ikke vært borti, bare sett de i nettbutikken så det kan jeg ikke svare på. Lykke til med musa Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Takk, jeg valgte G9. Men er det et problem at den er klumpete? Og hvor mange taster er du (inkludert scroll opp og ned). Når jeg talte, kom jeg til 9. Hvor mange er det egentlig. Problemet med min G9, er at den ligger nedpakka til julepresang. Jeg har nå A4tech XL-750 BK(X7). Vil jeg merke stor forskjell på pressisjon. (vet ikke om jeg skrev det rett). Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er ikke for klumpete, men jeg synes den var litt uvant i staten. Det er 10 knapper på den. Høyreklikk,venstreklikk, scroll, 2 knapper som du kan gå frem og tilbake på sider i nettleseren, knapp som løsner skallet, 1 knapp som lagrer din profil på musa og en knapp som regulerer om du vil ha lett eller tung scroll. Jeg vet ikke hvordan den musa du har nå er. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg ville helt klart valgt Logitech MX518. Beste musen ever. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg ville helt klart valgt Logitech MX518. Beste musen ever. Dette sier du fordi? Har du noen begrunnelse? Har du hatt alle de tre musene? Endret 1. desember 2009 av mini097 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Logitech MX518. -Sitter godt i hånden. -Presis. -Store glidere under som later til å aldri bli slitt. -Ser bra ut. Stilfull. -Forholdvis enkel å bruke. -De lever evig virker det ut som. -Billig. Hva mer kan man ønske seg? Har prøvd G9 og den falt ikke i smak. For det første satt den ikke godt i hånden min. Det at den sitter godt i handen er et must innen mus. For det andre ser den rotete ut, altså ikke fin. Endret 1. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg ville helt klart valgt Logitech MX518. Beste musen ever. Dette sier du fordi? Har du noen begrunnelse? Har du hatt alle de tre musene? Grunnen til at jeg ikke skrev hvorfor var fordi han allerede hadde kjøpt en mus, så det hadde ikke noen betydning. Mer du vil argumentere på? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 razer mamba,har bare fått sekser i tester, men er ganske dyr. billigste er 939 på netshop Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Logitech MX518.-Sitter godt i hånden. -Presis. -Store glidere under som later til å aldri bli slitt. -Ser bra ut. Stilfull. -Forholdvis enkel å bruke. -De lever evig virker det ut som. -Billig. Hva mer kan man ønske seg? Har prøvd G9 og den falt ikke i smak. For det første satt den ikke godt i hånden min. Det at den sitter godt i handen er et must innen mus. For det andre ser den rotete ut, altså ikke fin. Har en G9 og mener det samme, den er ikke god har bestilt en ROCCAT KONE Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har MX518 og har hatt den i mange år. Må si jeg har både prøvd MS Explorer 3.0 og G9 men ingen av de passet meg noe særlig. Jeg kommer til å holde fast på logitech'en så lenge jeg kan Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 G9 er jo også Logitech :-O Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 G9 er jo også Logitech :-O Joda, men MX518 is The Logitech. Lenke til kommentar
Constant Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg ville helt klart valgt Logitech MX518. Beste musen ever. Dette sier du fordi? Har du noen begrunnelse? Har du hatt alle de tre musene? Grunnen til at jeg ikke skrev hvorfor var fordi han allerede hadde kjøpt en mus, så det hadde ikke noen betydning. Mer du vil argumentere på? Jeg ønsker gjerne å høre hvorfor Mange som bruker disse trådene som utgangspunkt for å skaffe seg informasjon og sammenligninger selv uten å poste så skader aldri å legge til den informasjonen uansett hva trådstarter gikk for. Hvordan er MX518 i forhold til de andre musene som er nevnt? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Logitech MX518.-Sitter godt i hånden. -Presis. -Store glidere under som later til å aldri bli slitt. -Ser bra ut. Stilfull. -Forholdvis enkel å bruke. -De lever evig virker det ut som. -Billig. Hva mer kan man ønske seg? Har prøvd G9 og den falt ikke i smak. For det første satt den ikke godt i hånden min. Det at den sitter godt i handen er et must innen mus. For det andre ser den rotete ut, altså ikke fin. Jeg ønsker gjerne å høre hvorfor. Mange som bruker disse trådene som utgangspunkt for å skaffe seg informasjon og sammenligninger selv uten å poste så skader aldri å legge til den informasjonen uansett hva trådstarter gikk for. Hvordan er MX518 i forhold til de andre musene som er nevnt? Jeg skrev jo hvorfor? Endret 15. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Constant Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg skrev jo hvorfor? Jøss, kunne sverget på at den posten ikke var der da jeg skrev min Må ha klart å overse den totalt, beklager. Du har rett, du begrunnet hvorfor grundig Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg skrev jo hvorfor? Jøss, kunne sverget på at den posten ikke var der da jeg skrev min Må ha klart å overse den totalt, beklager. Du har rett, du begrunnet hvorfor grundig He-he-he... Det går bra. Kjempe deilig mus da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå