Gå til innhold

Hvilket snowboardmerke burde jeg velge?

HaLV

Anbefalte innlegg

Hei jeg har tenkt å kjøpe meg nytt snowboard men har litt trøbbel med å bestemme meg, jeg skal kjøpe en brettpakke med bindinger og sko. Jeg har surfet litt og funnet ut at jeg hovedsaklig har å velge mellom burton, nitro, rome og 5150. Hva burde jeg velge av de 4 alternativene? Hvis du vil anbefale ett annet merke så bare gjør det.

Egentlig er det akkurat det samme for meg hvilket jeg velger av de der, med unntak av 5150, stusser litt fordi de ligger i en lavere prisklasse, og er derfor i en lavere kvalitetsklasse har jeg rett?

Og 5150 høres ikke så fett ut som de andre merkene, men uansett, hvilket merke anbefaler du? og hvilken nettbutikk/kjede burde jeg kjøpe fra?

Jeg bor i trondheim, vurderer boardshop.no :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vis du vil ha et lekent brett som er litt billig kan du se på Nitro sub zero. Det er et av bretta som har fått good wood 2009. Det har de på boardshop. Eller så kan jeg sterkt anbefale Lib Tech skate banana, utrolig bra brett som også har fått good wood pris, og det har det fått flere ganger på rad også. Det har blant annet magnetraction så det ikke blir noe problem og kjøre på is :D Kan kjøpes her : http://www.srfsnosk8.no/

Lenke til kommentar

Kjenner en som kjøpte Nitro fra boardshop tror jeg. Nitro har veldig solide brett i hvertfall, skal kjøre hardt før de begynner sprekke opp.

Men mange Nitrobrett er nesten rene "cruisebrett", og derfor veldig harde og stive. Ikke akkurat park brett, men kan jo hende de har lekebrett også..

Ellers har jo www.snowboardshop.no ganske mange Forum-brett å velge i.

Ride og Bataleon er ellers bra tips? Tacky testet årets brett for ikke så lenge siden, sikkert mye info å hente der.

Hvis du er helt nybegynner er det lurt å kjøpe billigbrett, mange slike er ganske myke og disse er det lettere å starte med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...