Bohemen90 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har laget et oppsett på Netshop(1156 PC-bygger) som ser slik ut: Antec P193 Mist 800W Asus P7P55 Intel Core i5 750 OCZ DDR3 4 GB Platinum XTC Dual Channel 1600 mHz. (2x2GB) Samsung F1 1TB 7200rpm Sony AD-7240S DVD-Brenner Windows 7 Home Premium 64 Bit Jeg trenger da noen forslag til et støysvakt skjermkort(uten vifte?) som er rimelig og lar meg kjøre to skjermer-En VGA og en DVI-(Vil det funke om jeg har to DVI-innganger og bruker en overgang til VGA-skjermen?). Ingen store krav til ytelse da pc'en kun vil bli brukt til musikkproduksjon. Lenke til kommentar
Bohemen90 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Vil et Asus Radeon HD4350 512MB fungere greit? Eller blir det for dårlig sammenliknet med resten av oppsettet? Vil gjerne ha mulighet for å kunne se film med ok kvalitet en gang i fremtiden, så vil ikke brenne meg på å kjøpe et elendig skjermkort. Viktigst er det at kortet har lav støyfaktor. Håper på litt hjelp her! Lenke til kommentar
Bohemen90 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Ingen som har noen gode anbefalinger å komme med? Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Vil et Asus Radeon HD4350 512MB fungere greit? Eller blir det for dårlig sammenliknet med resten av oppsettet? Vil gjerne ha mulighet for å kunne se film med ok kvalitet en gang i fremtiden, så vil ikke brenne meg på å kjøpe et elendig skjermkort. Viktigst er det at kortet har lav støyfaktor. Håper på litt hjelp her! ATi HD 4350 holder i massevis til full hd film etc, så tror nok det vil passe deg godt, og som du sier så er det ikke nødvendig med noe bedre skjermkort til musikkproduksjon, ville kanskje ha anbefalt deg å kjøpe et kort med både DVI port og VGA port på kortet, har selv vært borti at DVI - VGA overgangene kan gi visse signal tap, men fult overlebart. Endret 30. november 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå