Nopros Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Også kan man jo bleke håret sitt med sitron. Vil ikke det lukte.. Surt? Endret 30. januar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Også kan man jo bleke håret sitt med sitron. Vil ikke det lukte.. Surt? Vasker det etterpå, bruker det som en balsam på en måte lar det virke lenge så vakser det ut igjen, Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sitron lukter godt, er det godt å bleke dert? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg lurer på om jeg har hatt en 5-6 sitroner en gang. Men jeg har i grunn konvertert til lime som regel, bortsett fra i cola, da er det bare sitron som duger. Ble lemonaden en suksess? Jeg antar i grunn det siden det er planlagt å kjøpe inn en ny og større ladning allerede Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Ble desverre ikke noe lemonade i helgen, men en helg om ikke så lenge skal vi dra til meg en gigantisk ladning. Denne uka skal jeg lage en mini til meg selv som jeg kan kose meg med på onsdag Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Også kan man jo bleke håret sitt med sitron. Vil ikke det lukte.. Surt? Vasker det etterpå, bruker det som en balsam på en måte lar det virke lenge så vakser det ut igjen, Hmm, må prøves. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Også kan man jo bleke håret sitt med sitron. Vil ikke det lukte.. Surt? Vasker det etterpå, bruker det som en balsam på en måte lar det virke lenge så vakser det ut igjen, Hmm, må prøves. Du som er såppas lys vil det nok fungere veldig bra på, ta et før og etter bilde og post det i denne tråden Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hmm.. Endret 18. april 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Du som er såppas lys vil det nok fungere veldig bra på, ta et før og etter bilde og post det i denne tråden Handler inn sitroner utover uka Hvor mange vil jeg trenge? Og hvor lenge varer det? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) I dag skulle jeg lage kylling med sitron/fløtesaus, og jeg var 100% sikker på at jeg hadde en sitron hjemme. Men hadde ingen sitron desverre. Så måtte dy til sitronsaft på flaske. Ble en skuffende middag kan du si! Lekse lært: Alltid ha minst èn sitron på hus! Endret 30. januar 2010 av Whalecore Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Se hva man kan gjøre med sitroner: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 30. januar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Du som er såppas lys vil det nok fungere veldig bra på, ta et før og etter bilde og post det i denne tråden Handler inn sitroner utover uka Hvor mange vil jeg trenge? Og hvor lenge varer det? Kjøp 1 eller 2 så bare krøster du de og gnir det runt i håret, det har en blekende effekt så de vil nok vare til håret vokser ut vil jeg tro Husker ikke helt, men tror du må ha det i sola også usikker. jeg gjordet det i syden for mange år siden. 11 år siden eller noe så. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Endret 18. april 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 I dag skulle jeg lage kylling med sitron/fløtesaus, og jeg var 100% sikker på at jeg hadde en sitron hjemme. Men hadde ingen sitron desverre. Så måtte dy til sitronsaft på flaske. Ble en skuffende middag kan du si! Lekse lært: Alltid ha minst èn sitron på hus! Sitronsaft kan ikke sammenlignes med "the real shit" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Se hva man kan gjøre med sitroner: Det er vel i grunn ikke sitronene som betyr noe der. Men at du har to forskjellige metaller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Endret 18. april 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Husker ikke helt, men tror du må ha det i sola også usikker. jeg gjordet det i syden for mange år siden. 11 år siden eller noe så. Jeg leste meg fra til at man ikke skulle ha det i sola. Endret 30. januar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Javel, hvor da? Gief link eller noe Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Javel, hvor da? Gief link eller noe Her, men leste også at det var lurt å gå ut i sola for bedre effekt. Lite sol nå da, men vi får da prøve Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Javel, hvor da? Gief link eller noe Her, men leste også at det var lurt å gå ut i sola for bedre effekt. Lite sol nå da, men vi får da prøve Høres bra ut, gleder meg til å se hvordan det blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå