Kiobiking Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er det noen som har et godt tips til en hobby. Er gutt 16år ikke særlig fysisk sterk liker å vere ute lage ting og lignende har spillt data i en 3 4 år no og har funnet at eg gjør det alt for mye. Har prøvd karate men det var ikke helt meg. Har ikke all verdens med tid kommer hjem fra skolen mellom 16.30 og 17.00 3 dager i uken. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Bowling, få med deg noen venner på det. Det er artig og ikke spesielt slitsomt. Lenke til kommentar
Kiobiking Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Bowling, få med deg noen venner på det. Det er artig og ikke spesielt slitsomt. Nja bowling er ikke helt min greie. men takk for forslaget Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hva med sykling? Cross-sykling for eksempel. Eller slike figurer man kjøper som man må bygge sammen og male. Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Liker å lage ting... Finne morsomme ting på youtube som du kan lage selv. Eks. Potetkanon, røykbomber, flammekaster... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 du kan lage lommebøker og annet av teip? er ganske moro når du kan lage forskjellige ting... Sølvteip eller ducttape selvfølgelig Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg tror faktisk at du skal prøve å gå tilbake til Karate :-) Det er normalt å få en knekk i oppstarten på slike idretter, jeg har aldrig trent organisert kampsport men lurer på om det skal prøves nå Organisert idrett er morsommere en man skulle tro. Eller så er jo foto en veldig fin hobby. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 RC? kjøp den en RC bil eller fly elns. Om du ikke har muligheten til å bruke det, så finnes det alltid noe å fikse\justere\oppgradere på det Lenke til kommentar
Crathes Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 hvis du liker å lage ting vil jeg anbefale siden Instructables. Her har de helt sinnsykt mange ting man kan lage. Et eksempel er en enkel liten laser som kan tenne fyrstikker og poppe ballonger. Bare søk etter noe du synes høres kult ut. Lenke til kommentar
Mazuro Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 gå inn på http://www.games-workshop.com/, der finner du sikkert noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå