miXer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei Jeg har en PS3 slim med medfølgende håndkontroller som er kanskje snart 2 mnd gammel hvor håndkontrolleren ikke får tildelt nummer og ikke får koblet seg til konsollen. Dette skjer når jeg bruker PS knappen på håndkontrollen til å starte konsollen. Det skjer ikke når jeg skrur på konsollen med fysisk knapp og deretter bruker PS knappen. Har prøvd å resette håndkontrollen med reset knappen bak. Har prøvd å resette håndkontrollen med reset knappen bak mens jeg har hatt den tilkoblet konsollen. Ingenting av dette har fungert. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tror faktisk det enkleste er å bare snakke med sony om garanti av kontrolleren. Lar seg vanligvis ordne ganske kjapt og enkelt. http://support.sony-europe.com/repair/inde...?site=odw_no_NO Lykke til Lenke til kommentar
miXer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Okei, men vil det ikke isåfall være enklere å prate med butikken jeg kjøpte konsollen hos? Det er vel dit jeg mest sannsynligvis vil bli henvist uansett. Ville bare høre om det var noen som hadde hatt samme problemet, og hva de eventuelt har gjort. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Har samme problem etter 3.10 update, og det er det flere som har om du googler litt. Blir vel fiksa i neste update. Funker forøvrig hos meg etter å ha slått av/på PS3 eller koblet til med USB kabel. Endret 2. desember 2009 av arokh Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skjer det samme med meg. Bruker bare en usb kabel, så fikser det seg midlertidig. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Annoying as hell.... samme problem her desverre. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Okei, men vil det ikke isåfall være enklere å prate med butikken jeg kjøpte konsollen hos? Det er vel dit jeg mest sannsynligvis vil bli henvist uansett. Ville bare høre om det var noen som hadde hatt samme problemet, og hva de eventuelt har gjort. Har ikke opplevd å blitt henvist tilbake til butikk når jeg henvender meg direkte til Sony, har blandt annet opplevd å få tilsendt nytt utstyr uten å måtte returnere gammelt utstyr. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Dette har faktisk løst seg hos meg også etter at jeg ladet opp kontrollen helt. Men det er litt snodig, siden de andre gangene da dette ikke fungerte har indikatoren vist at kontrollen var fullladet. Oh well. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå