Gå til innhold

Oslo - Bergen førstkommende onsdag, bør jeg vente med å bestille?

baggin

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi er to stk som skal ta tidlig fly Oslo-Bergen på onsdag. Har ikke fått kjøpt billetter ennå, og ser med gru at billettprisene de siste dagene har steget jevnt. 649,- per billett på torsdag/fredag. 849,- per billett i går. Nå har de steget ytterligere 200,- og ligger på 1049,-.

Dette er Norwegian priser. SAS ligger over dette igjen, så dropper de.

Spørsmålet er:

Kan billettprisene finne på å synke igjen frem mot onsdag, slik at det kan lønne seg å avvente? Eller risikerer jeg bare at de stiger enda mer? Slik at jeg bør bestille med en gang nå.

PS! Jeg skal betale for begge billetter så det utgjør fort noen kroner.

Noen som vet? Takknemlig for alle gode råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan være ekstremt heldig at det blir billigere på onsdag vis det er flere seter ledig på flyet. men vil egentlig ikke anbefale det. for alt vi vet kan flyet bli fullt innen det.

Ok. Å vente til onsdag blir håpløst, siden planen er å dra med 0800-flyet. Å risikere at flyet blir fullt er ikke så moro...da det ødelegger en del av planene våre for resten av dagen.

Så du tror ikke det er noen mulighet for at prisen kan synke utover dagen i dag, i morgen eller tirsdag?

Lenke til kommentar
Tidlig fly = bestill tidlig.

Dette er et typisk fly for arbeidsresier og belegget vil sansynligvis stige jevnt frem mot avgang.

Når det er sagt er ikke onsdag den værste dagen.

Ok. Da er det vel bare å bite i det sure eplet, bestille og ta dette som lærdom til neste gang.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...