Gå til innhold

Tilbakemeldinging på ny side


Anbefalte innlegg

Endelig er siden ferdig!

 

Den er nå blitt validert (html 4.01 trans og css2) og testet både i Opera og IE...

(Er derfor vedlig nysjerig på om siden funker i mozila / netscape... gidder ikke å legge det inn på min pc :wink: )

 

Er ellers interesert i generell tilbakemeldning... men klager du på fargene MÅ du si hvordan det kan forbederes!

 

IKKE klagg på innhold... jeg har NULL ansvar for det jobber KUN med design av siden

 

Tar gjerne imot ros og ikke minst kritikk for å kunne forbedre siden....

http://www.solution-forge.net/

 

EDIT:

 

PS "VELDIG" orginalt tema... ikke sant!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ville heller dyttet den logo-saken pluss tekst lengre ned, slik at den kom ca. på lik linje med den boksen..

:yes: god idee... blitt fiksa

 

noen litt mer konkrete forslag til farger? vet at siden er gør kjedelig sånn sett

 

Edit: BBCode

Lenke til kommentar
siden ble for enkel for meg. Jeg liker fargerike og spennende sider.  :shrug:

 

Noen spennende sider blir ofte alt for uoversiktlige... man må være flink for å få det til

Men jeg er enig når det gjelder fargene

 

FLOTT!!

Orginal side, og passet helt perfekt inn i den dritt maskinen de har her på skolen.

 

Bruker skolens pc'er til å teste om siden funker som den skal selv... funker det der har jeg INGEN ting å frykte :lol:

Lenke til kommentar

Flott!

 

Liker though ikke skråstilt ("kursiv") tekst. Synes det blir vanskeligere å lese.

 

Synes også, som andre her, at den ble litt vel kjedelig når det ikke er farger på den i det hele tatt. Bare helt svart, helt hvit, to gråtoner i logoen +antialiasing.

 

Men logoen til venstre var tøff!

Lenke til kommentar
Flott!

 

Liker though ikke skråstilt ("kursiv") tekst. Synes det blir vanskeligere å lese.

 

 

:oops: oops det burde jeg enentlig sett selv

 

 

 

Takk til alle som har gitt tilbakemeldning, tror jeg har nok respons for øyeblikket

 

finner ut av fargene, før jeg evt starter et nytt tema om siden

 

nok en gang takk til alle!:woot:

Lenke til kommentar

Selv om posten er "gammel" så må jeg nesten si min mening ;)

 

Siden din var grei nok, "grei nok" fordi den er "kjedelig". Det første jeg tenkte på når jeg så siden din var "svaaart'as" -sier det meste. Vet ikke om jeg liker at hele teksten står i caps...vet heller ikke om det er noe særlig lurt å ha knappene i kursiv. Det som manglet, utenom flere farger var kanskje at du hadde et eller annet bilde et eller annet sted. Sånn som siden er nå blir den kanskje litt for standard.

 

Terningkast: 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...