sinnaelgen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) jeg har fra før en epost adresse fra min internettleverandør som funger slik den skal. til og med den gamle webmalien ser ut til å fungere. nå har selskapet gått over til altibox som førte til at jeg fikk en ny epost adresse. nå har jeg 2 forskjelige adresser å bruke. det er derimot en del problemer og pussige ting med den nye. det som fungerer - jeg kan mota meldinger på de nye epost adressen det som går galt - outlock express godtar ikke passordet (en kode på fire siffer )på den nye adressen når meldinger skal lastes ned men det funger uten problemer når jeg loger meg inn på webmail - jeg får ikke sendt ut meldinger fra den nye webmailen det som er pussig - jeg kan bruke både gammel og nye epost-adresse med dert-tilhørende passord for å komme meg inn på den nye webmailen. her er det likevel bare de nye eposadressen som gjelder for å ta i mot meldinger for å komme in på ny webmail må man først gå via kundeportalen. her virker det som jeg MÅ fjerne det som står i felten for kundenr og passord , og så skrive det inn for å komme meg inn. det holder ikke la nettleser huske det. hvis jeg skriver kundenr så fylles passordet inn automatisk ( nettleseren husker det ) . når jeg så klikker på logg inn så skjer ikke annet at felten blir tomme og jeg må skrive det på nytt. denne gangen kommer jeg meg inn er det noen andre som opplever det samme ? Endret 29. november 2009 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå