Sortedraum Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei, jeg har tidligere hatt en stabil internettilkobling med min WRT300N linksys-router, men nå vil den rett og slett ikke koble til internett. Jeg kan nå både trådløst og via kabel, og det er bare hjemme den ikke vil koble seg opp. På jobben funker den helt fint. Forskjellen er at hjemme må jeg slå av DHCP siden modemboksen (den leverandøren kobler opp) gir dette ut, men på jobben er routeren nødt til å gjøre dette. Ellers er innstillingene helt like. Vet noen hva som kan være feil? Jeg får også beskjed om at "Interface" er "Down" på statussiden, og den vil ikke vise noen adresser i feltene under. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Slik som det er på min router, når jeg velger å slå av dhcp, er at jeg må sitte routeren til dhcp forward. og at wan-porten ikke lengre fungerer. Nå har jeg aldri brukt denne eksagte routeren men regner med den er ganske lik på interfacet til de andre i wrt serien. Har det fungert før med denne routeren og de samme instillingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå