karbi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har kalkulatoren Casio CFX-9850Gc PLUS. Når jeg skal bruke graph-funksjonen, og trykker inn en hvilken som helst graf-funksjon kommer det opp Ma ERROR. Er innstillingene mine feil? Hva kan jeg gjøre for å klare å lage grafer? Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sansyneligvis har du skrevet inn noe feil i formelen;) Er ikke noen proff, men om du legger inn bilde eller forklarer hva du gjør kan jeg prøve å hjelpe;) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sjekk innstillingene og at funksjonene du mater den er matematisk korrekte. Kan du resette den tilbake til standardinnstillingene? Lenke til kommentar
karbi Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Sjekk innstillingene og at funksjonene du mater den er matematisk korrekte. Kan du resette den tilbake til standardinnstillingene? Har prøvd forskjellige funksjoner, så jeg vet jeg ikke skriver feil. Hvordan resetter man tilbake til standardinnstillingene da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ingen aning, du får konsultere manualen. For å prøve noe mindre radikalt først, du har sjekket at det ikke er en aktiv ugyldig funksjon i tillegg til de forskjellige funksjonene du har testet ut? Er grafinnstillingene noenlunde fornuftig satt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå