Gjest the talk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har truffet ei knallkul og søt jente. Vært på fest, ser film, lager mat, kino etc etc. Vi holder henda i offentlighet og har hatt sex et par ganger. Men vi har aldri snakka om oss som et par/forhold For min del er det greit, bare utrykk viser hva vi mener om hverandre. Men er det sånn at jenter vil at vi skal ta det opp? Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det kommer når det kommer, men hvis du vil bringe det opp som et tema mer indirekte kan du jo prøve å finne en konsert eller noe dere kan gå på hvor man får rabatt for å gå som et par eller noe sånt. Men hvis du ikke nødvendigvis ønkser dette så kommer det jo av seg selv etterhvert. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er det faktisk ikke mulig å svare på. Jenter er veldig forskjellige på det, som med det aller meste. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er i samme type situajon som deg, men eg har sagt at ikke er klar for noe fast enda, og hun har sagt at slik vi har det nå er veldig ok for henne Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Funker helt sikkert fram til hun finner ut at hun skal ligge med en annen, siden ingenting er offisielt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg stemmer ja for avklaring. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Funker helt sikkert fram til hun finner ut at hun skal ligge med en annen, siden ingenting er offisielt. Tada. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Funker helt sikkert fram til hun finner ut at hun skal ligge med en annen, siden ingenting er offisielt. Det funker vel fint for begge parter, i så fall. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Funker helt sikkert fram til hun finner ut at hun skal ligge med en annen, siden ingenting er offisielt. Det funker vel fint for begge parter, i så fall. Tada. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noe tips på når en kan ta opp sånt? face to face ofc. Må komme litt automatisk ja, men er det lurt feks rett før hun eller jeg må gå? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er ikke noen big deal, spesielt hvis dere oppfører dere som kjærester. Noe a.la "Vi er kjærester, sant?" og shake hands. Bare gjør noe. Anything will do. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Facebook status request! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå