Gå til innhold

Tiger Woods er så kjedelig .....

Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hittil i tråden: Golfspillere er kjedelige mennesker.

Kul påstand. Flaks at jeg holder meg til litt mer spennende sporter som lynsjakk, bordtennis og pool.

Snakk for dg sjæl. Jeg er ti ganger kulere enn han. (Og deg selvsagt. :p )
Hehe. Jeg forstår. Bare fordi du klarer å putte i Wii Sports er du ikke like kul som T. Woods! :D

I tillegg er han er velsignet fra naturens side med nattkamo.

Lenke til kommentar
Hehe. Jeg forstår. Bare fordi du klarer å putte i Wii Sports er du ikke like kul som T. Woods! :D

I tillegg er han er velsignet fra naturens side med nattkamo.

Aldri spilt wii i mitt liv. Jeg bare er naturlig kul. Dessuten har jeg en mye bedre vinterkamo enn han har.
Lenke til kommentar
Nei, for jeg er er og player. Er bare alle som liker golf her som ikke er tøffe playere.
Takk. Bare la meg notere det her... Golf og tøff player kan ikke under noen omstendigheter kombineres.

Aldri spilt wii i mitt liv. Jeg bare er naturlig kul. Dessuten har jeg en mye bedre vinterkamo enn han har.
Jeg tror ikke naturlig kul i din bedømmelse kan konkurrere med "seventy thousand dollars".

En player? Han er en magnet for golddiggere som vil selge musa si i bytte for gratis boplass på slottet.
Win-win.
Lenke til kommentar
Så folket her henger fremdeles igjen i tankesettet om at golf bare er for pensjonister som ikke har noe annet å bedrive dagen med?

Neida. Bare i tankesettet om at det er kjedelig å se på og Tiger woods' sidespranger og andre krumspring er totalt uinterresant.

Lenke til kommentar
Så folket her henger fremdeles igjen i tankesettet om at golf bare er for pensjonister som ikke har noe annet å bedrive dagen med?
Ja. Det fremgår ganske tydelig i tråden. Tiger Woods er bare toppen på det enorme isfjellet av superfaggots som spiller golf. Du nevner pensjonister, men vi må huske at golf også kan være forbeholdt pappagutter med rutete genser som "liksom bare trekker mastercartet og driter oppi det". Endret av fredrikg-
Lenke til kommentar
Hva har du så fryktelig imot golfsporten egentlig Fredrikg? I tillegg kaller du alle golfere for "superfaggots"?
Oops. Tid for innrømmelser.

Jeg har ingen problemer med golfsporten. Jeg kan først som sist beklage kraftuttrykket. Det var dårlig gjort. Hvis du scroller en side tilbake så hevder jeg at Tiger Woods faktisk er kul, og det ble det raskt reaksjoner på. Derfor har jeg i sarkasmens navn sugd opp all lærdom i denne tråden og lært på rekordtid at golfere er kjedelige mennesker.

Siden det absolutt ikke fremgår tydelig kan jeg først som sist si at jeg synes golf er en flott sport, og jeg har ingen problemer med menneskene som utøver den.

Lenke til kommentar

Eg ville heller gått 18 hol på ein golfbane enn å tilbringe nokre minuttar med ein såkalla "player" som er forelska i seg sjølv.

Alle som spiller golf er kjedelig, fordi golf er kjedelig.

Quoted for truth

Om du ikkje har spelt golf er du ikkje i ein posisjon til å uttale noko sånt.

Lenke til kommentar
Eg ville heller gått 18 hol på ein golfbane enn å tilbringe nokre minuttar med ein såkalla "player" som er forelska i seg sjølv.
Alle som spiller golf er kjedelig, fordi golf er kjedelig.

Quoted for truth

Om du ikkje har spelt golf er du ikkje i ein posisjon til å uttale noko sånt.

Quoted for truth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...