Robocoop Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 ..så kjedelig atte selv en sak som kunne vært litt pikant om at han ble jaget av kona- faktisk blir vannvittig kjedelig. Zzzzzz....... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Alle som spiller golf er kjedelig, fordi golf er kjedelig. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Alle som spiller golf er kjedelig, fordi golf er kjedelig. Golf? Spille golf? Spille en bil? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Pink slips da....DØØØH Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei, veit deres at Tiger Woods kjørte rett in i ein ting med bilen sin forinden? Sjelvemordsforsöyk? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Alle som spiller golf er kjedelig, fordi golf er kjedelig. Golf er faktisk ganske gøy. At folk synes rangen og korthullsbanen, samt puttebanen er kjedelig er greit. Det er på banen at det er moro, om du ikke konkurrerer med andre så har man alltid en konkurranse mot seg selv og ditt hcp. At nyheten om Tiger ikke er så artig forstår jeg lett, selv så ivrig golfer som jeg er. Grunnen til at den saken blir så blåst opp er fordi Tiger er/var idrettens mesttjenende stjerne og ikke minst fordi golf er veldig populært i Amerika. Videre så er det også fordi det later til å være litt urent mel i posen over hendelsesforløpet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei, veit deres at Tiger Woods kjørte rett in i ein ting med bilen sin forinden? Nei, det visste vi ikke. Hva tror du grunnen til at tråden ble laget kan være? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei, veit deres at Tiger Woods kjørte rett in i ein ting med bilen sin forinden? Nei, det visste vi ikke. Hva tror du grunnen til at tråden ble laget kan være? Jeg visste det heller ikke, har bare fått med megat det var noe styr og drama med han. Synes golf er så kjedelig og idiotisk at jeg ikke gadd å lese det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Alle som spiller golf er kjedelig, fordi golf er kjedelig. Golf er faktisk ganske gøy. At folk synes rangen og korthullsbanen, samt puttebanen er kjedelig er greit. Det er på banen at det er moro, om du ikke konkurrerer med andre så har man alltid en konkurranse mot seg selv og ditt hcp. At nyheten om Tiger ikke er så artig forstår jeg lett, selv så ivrig golfer som jeg er. Grunnen til at den saken blir så blåst opp er fordi Tiger er/var idrettens mesttjenende stjerne og ikke minst fordi golf er veldig populært i Amerika. Videre så er det også fordi det later til å være litt urent mel i posen over hendelsesforløpet. Folk som liker golf er kjedelige. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Nja, skal ikke si det at alle golfere er kjedelige mennesker. For det stemmer ikke. Endret 1. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Vel, du er gørrkjedelig og jeg kjenner ingen andre golfere så jeg kan ihvertfall si at alle jeg kjenner som spiller golf er kjedelige mennesker. Tuller edit: som spiller golf Endret 1. desember 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg kjenner en artig person som spiller golf faktisk, og jeg kjenner kun en person som spiller golf. Så 100% av alle jeg kjenner som spiller golf er artige. Han er småfeit og minner meg egentlig om Kongen av Queens (som også spiller golf av og til) OH NOES!11111111111111 Han er jo også morsom. Vet ikke hvorfor i helvete jeg driver å motbeviser min egen påstand (lengre oppe i tråden) Men jaja wtf. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Pøh, nå er du ironisk. Ikke prøv å lur oss til å tro at golfspillere ikke er gørrkjedelige. Og kanskje han golfspilleren bare spiller golf for å dra damer og egentlig ikke er en ekte golfspiller! Eller kanskje han spionerer for KGB. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 ..så kjedelig atte selv en sak som kunne vært litt pikant om at han ble jaget av kona- faktisk blir vannvittig kjedelig. Zzzzzz....... Så lar du være å lese artiklene... Trangsynte folk må me sjølvsagt ha, anna er ikkje å vente. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Men han er tydeligvis en player og har penger til livets opphold, og det gjør han kulere enn samtlige på dette forumet tilsammen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Men han er tydeligvis en player og har penger til livets opphold, og det gjør han kulere enn samtlige på dette forumet tilsammen. Snakk for dg sjæl. Jeg er ti ganger kulere enn han. (Og deg selvsagt. ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 900 kr i bot for tigeren. Det blir veldig vanskelig å betale for milliardæren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå