Dentroid Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 god dag folkens! akkurat våkna etter fylla og skulle lade telefonen min(nokia 5800). men så viste det seg att lade pinnen inni eller den lille kobber delen eller hva det nå enn er, som skal inn i ledningen på laderen liksom. den er bøyd og passer ikke mere. har ingen garanti på telefonen heller, men finnes det noen andre lade metoder for denne telefonen, eller er jeg fortapt? så vidt jeg forsto funker det ikke med usb lading Lenke til kommentar
xaco Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) som jeg vet om nei, er ikke flere måter å lade den på. så lenge du bruker mobilen til å lade batteriet. du kan alltid kjøpe en batterilader ved siden av, men da må du jo skru av mobilen og ta ut batteriet for å lade telefonen. Jeg hadde ikke klart det, men opp til deg selvfølgelig Endret 29. november 2009 av xaco Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Prøvd å bøye pinnen tilbake? Lenke til kommentar
Dentroid Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 ja prøvd og bøye den tilbake. men hjalp ikke stort, den ble bare mere deformert. ser ut som det er lite håp gitt. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Benytter bare denne tråden Har samme problemet på min N95 nå, ladeporten er ødelagt, så får ikke ladet telefonen. Finnes det ingen slags ubs-kabel som gjør at jeg kan lade via USB? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 nei, det er koblingene inni mobilen som hindrer muligheten til å lade gjennom usb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå