audi power Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei Jeg ser etter ny telefon. Har hatt masse forskjellige telefoner både touch,buisness o.s.v Men nå vil jeg ha en enkel telefon uten ekstra tulle funksjoner. Telefonene jeg har hatt i de siste har vert av variert kvalitet når det gjelder bygge kvalitet. Det som jeg ser etter nå, er en solid og tynn telefon (10mm-12mm) med god batteritid. Er det kunn Nokia 6700 classic som er brukende,eller finst det andre? Noen som har noen tips:) Og for og si det Nokia E52 og E55 er ikke aktuelt har hatt begge dårligere bygge kvalitet skal du lete lenge etter,knirker og knaker og ramler ifra værandre. Nei fysj Lenke til kommentar
audi power Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Disse? Vell skal vurdere disse når jeg blir 80 år Lenke til kommentar
program Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg tror at Nokia 6700 Classic vil være det beste valget for deg. Endret 29. november 2009 av program Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sony Ericsson T700 er en slank telefon med god batteritid, den er også veldig enkel. Lenke til kommentar
audi power Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Takker for svar Skal ta og se littt på 6700 i dag,denna har jo litt bedre kamera en Se T700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå