Gå til innhold

Hva slags verksted/ forhandler er HTC i Norge

Reggy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du prøvd eBay?

Ja. Får liksom bare treff på covers der som der er sånne beskyttelses deksler. Ikke det originale som er selve telefonen.

Jeg skjønner ikke. Det må jo kunne skaffes et sted. Det har jo alle år vært mulig å skifte deksler på telefoner. T.o.m. i helt ville farger. Men jeg vil jo bare ha det originale i white.

Lenke til kommentar
Hva søker du på? Jeg får opp treff på det orginale dekselet til telefonen. Synd det ikke er så mange orginale.

Jeg tror jeg prøvde meg på HTC hero white cover, htc hero white original cover, htc hero covers i mange forskjellige varianter.

Det trenger forsåvidt ikke være originalt - bare det kan passe til telefonen og se sånn hvitt ut.

Det jeg ser på ebay er liksom bare sånne ting man legger utenpå selve telefonen. Ikke dekslene i plastikk...

Tar gjerne imot tips

Lenke til kommentar
Hvem/ hva forhandler HTC i Norge? Har de verksteder her?

Deltaservice har ihvertfall service på HTC. Så de kan skaffe deler sikkert og.

Jeg tror telefonen må sendes inn hit. Men skal ringe og spørre. Var innom en sjappe idag og de mente at det var kun disse som hadde lov å åpne HTC telefoner. Hvis man gjorde det selv falt garantien bort.

Men kan det være noe veldig hokus pokus å skifte dette selv. Ser jo at flere selger skjerm til denne. Da må man jo på lik linje åpne hele greia da også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...