Thomas. Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hei, jeg prøver og få fikset en bærbar PC av merket HP. Den blir veldig varmt fort, og skrur seg av etter minutter. Om den står oppå en vifte og blir kjølt, skrur den seg ikke av. Så, da har jeg kommet fram til at det er noe dårlig med kjølepasta? Eller har dere andre forslag til hva som kan være problemet? Har skrudd opp og sett etter støv, men det var ikke spesielt mye. Finnes det en måte og deaktivere at den slår seg av om den blir for varm? Finner ingeting i BIOS. Endret 29. november 2009 av Thomas. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei Vi to har akkurat samme problemet. Min PC blir også jævlig varm. Dette var også FØR jeg overklokket skjermkortet. Nå klarer den ikke en gang å surfe på nettet uten å skru seg av. Spill er det verste, da går den helt bananas. Min løsning på dette var å sette noe under pc'en slik at luftstrømmen ble bedre/større. Det fungerer nå, både til spill og alt, men jeg er faen meg forsiktig med handa borte under pc'en, da brenner jeg meg Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Hm, ingen som har forslag? Lenke til kommentar
Humber Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hm, ingen som har forslag? Jo? Sette noe under den, du må bare leve med det faktum at den er varm, det gjør jeg. Eller reklamere på den. Det er nok det beste om pc'en fortsatt er nogen lunde ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå